شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ساعت ۹:۴۸
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

اعزام تیم های پزشکی به نقاط محروم خراسان شمالی همزمان با دهه کرامت

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی از اعزام تیم های پزشکی و دندانپزشکی به نقاط محروم استان خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت ویزیت رایگان در درمانگاه های استان انجام می شود.
اعزام تیم های پزشکی به نقاط محروم خراسان شمالی همزمان با دهه کرامت,

عیسی برجی، مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، گفت: در دهه کرامت و ولایت، مرکز واکسیناسیون تجمعیی ایثار در بجنورد افتتاح شد.

برجی همچنین از اعزام تیم پزشکی به منطقه شوقان در شهرستان جاجرم، هماهنگی اعزام تیم پزشکی و دندانپزشکی در منطقه کم برخوردار فاروج  با مشارکت کانون بسیج جامعه پزشکی فاروج و هماهنگی و اعزام تیم پزشکی متخصص زنان و مامایی به منطقه حصار گرمخان با مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان چشم پزشکی و بینایی  سنجی در درمانگاه شهدای مدافع حرم شهرک گلستان بجنورد و ویزیت رایگان پزشک عمومی و خدمات اورژانس در درمانگاه غدیر بسیجیان و درمانگاه جوادالائمه علیه السلام بجنورد در روز عید غدیر خم انجام می شود.

این مقام مسئول، توزیع ۵۰ بسته مواد غذایی و گوشت قربانی  به ارزش تقریبی ۱۱۰میلیون ریال  توسط واحد خواهران بسیج جامعه پزشکی در حاشیه شهر بجنورد و پخت و توزیع ۲ هزار پرس غذا در عید غدیر در حاشیه شهر بجنورد توسط گروه جهادی شمیم ظهور و بسیج جامعه پزشکی را از دیگر اقدامات این دهه اعلام کرد.

برجی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت عید غدیر همراه با پذیرایی و اهدا جوایز در بیمارستان امام حسن علیه السلام بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک