جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ساعت ۱۴:۲۶

ثبت‌نام کتابفروشی‌های خراسان شمالی در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ آغاز شد

ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» از سه شنبه (بیست‌ونهم تیرماه 1400) آغاز و همچنین پیش از اجرای این طرح، مطالبات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» نیز پرداخت خواهد شد.
ثبت‌نام کتابفروشی‌های خراسان شمالی در طرح تابستانه کتاب 1400 آغاز شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، معاون امور فرهنگی و رسانه ای این اداره کل با اشاره به این که ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب 1400» از سه شنبه (بیست‌ونهم تیرماه 1400) در استان خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور آغاز شد، بیان کرد: کتابفروشی‌های می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در این دوره از طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) اقدام کنند.

رضا رضایی افزود: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین، برای شرکت در «تابستانه کتاب 1400» نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنند.

وی خاطرنشان کرد: هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار همراه است؛ بر همین اساس نیز سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح پیشین 200 هزارتومان بود، در «تابستانه کتاب 1400» به مبلغ 300 هزارتومان افزایش می‌یابد

وی افزود: «طرح تابستانه کتاب 1400» از نهم تا پانزدهم مردادماه در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور برگزار می‌شود؛ همچنین مطالبات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب 1400» نیز تا پیش از آغاز طرح تابستانه کتاب پرداخت خواهد شد.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور به صورت مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می‌کند. در این‌ طرح، کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، می‌توانند پس از ثبت‌نام، کتاب‌های خود را که با شرایط و ضوابط تعیین شده مطابقت دارد به مخاطبان بفروشند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک