شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۴۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ساعت ۱۱:۱

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| سجادی: نتایج تکواندو خوب نبود، فدراسیون چاره‌ای بیندیشد/ آلکنو به خوبی تیمش را رهبری کرد

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ گفت که نتایج تکواندوکاران رضایتبخش نبوده است و کارشناسان باید این نتایج را بررسی کنند.
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| سجادی: نتایج تکواندو خوب نبود، فدراسیون چاره‌ای بیندیشد/ آلکنو به خوبی تیمش را رهبری کرد,
نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در مورد عملکرد کاروان ورزشی ایران تا به اینجای بازی‌ها اظهار داشت: آنچه خبر خوبی بود، پیروزی ورزشکار ما در تیراندازی و کسب طلا در روز نخست بود و تأثیر روانی خوبی روی کاروان داشت. امیدوارم در روزهای آینده نیز خبرهای خوبی بشنویم.

وی درباره نتایج والیبال گفت: والیبال تیم منسجمی دارد و به نظرم خوب کار کردند و با آمادگی آمده‌اند. نتیجه بازی اول آنها مقابل لهستان خیلی خوب بود. من در سالن والیبال بودم و دیدم که تیم ما تاکتیک و تکنیک داشت، به علاوه مهارت‌های فردی بازیکنان نیز خوب بود. سرمربی به خوبی مقابل تیمی که از شانس‌های مدال المپیک است، تیمش را رهبری کرد. لهستان ممکن است از  ایران باخته باشد، ولی نمی‌توان گفت تیم خوبی نیست و سوابق آن نشان می‌دهد که یک تیم حرفه‌ای است. بسکتبال نیز تیم خوبی دارد و بچه‌های این تیم زحمت کشیدند.

سرپرست کاروان ایران در مورد نتایج تکواندو گفت: تکواندو نتایج خوبی در المپیک نگرفت. جدا از ناهید کیانی که توقع مدال از او نبود، پسران باید بهتر ظاهر می‌شدند و هم فدراسیون و هم کارشناسان باید علت آن را پیدا کنند و فدراسیون باید چاره‌ای بیندیشد.

سجادی تصریح کرد: در دهکده و همچنین ورود تیم‌ها و ورزشکاران به ژاپن مشکلی نداریم. اوایل روند کار در فرودگاه کند بود و تراکم ورود ورزشکار وجود داشت. یکی از بزرگترین مشکلات برگزارکننده مسابقات که هنوز هم حل نشده، مربوط به حمل‌ونقل است. در دوره‌های قبل راننده از قبل مشخص بود، اما اینجا باید از روز قبل ماشین خودمان را رزرو کنیم. همین امروز از ساعت 10 تا 10:40 در گرما معطل بودیم، بعد هم راننده در شهر گم شد! متأسفانه آنقدر دیر شد که تصمیم گرفتم به جای سالن بدمینتون به سالن بوکس بروم! در جلسه سرپرست کاروان‌ها که هر دو‌ سه روز یک بار برگزار می‌شود هم 90 درصد کشورها اعتراض می‌کنند، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی افزود: از نظر تغذیه و بهداشتی شرایط بسیار خوب است، اما به خاطر حفظ شرایط و کنترل اعتراضات، هر روز تست می‌گیرند. من تأکید کردم که ورزشکاران هر روز تست بدهند تا بهانه‌ای ایجاد نشود. یک نفر در پرواز کنار خوش‌خبر و افروزی از تیم والیبال بوده و کرونایش مثبت شده است، اما این دو نفر با وجود تست منفی، پنج روز قرنطینه شدند.

سجادی در مورد نتایج کاروان گفت: نمی‌توانم پیش‌گویی کنم، اما امیدوارم کاروان ایران در توکیو نتایج قابل قبولی کسب کند.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک