شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ساعت ۱۳:۱۲

تمهیدات اجرایی شهرداری جاجرم برای عید قربان

شهردار جاجرم گفت: به منظور حفظ بهداشت محیطی به ویژه در ایام همه گیری بیماری کووید ۱۹نیازمند تشدید نظارت ها در نحوه عرضه دام درشهر برای عید قربان هستیم.
تمهیدات اجرایی شهرداری جاجرم برای عید قربان,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم محمد مهدی پهلوان ،شهردار جاجرم ضمن تبریک فرا رسیدن عید خجسته قربان گفت: به منظور حفظ بهداشت محیطی به ویژه در ایام همه گیری بیماری کووید ۱۹نیازمند تشدید نظارت ها در نحوه عرضه دام درشهر برای عید قربان هستیم.

پهلوان در ادامه، افزود: با توجه به اینکه در آستانه عید قربان شاهد افزایش تقاضا برای ذبح و قربانی دام هستیم ، با چاپ بنر در محلات جانمایی شده، بازار روز ۵ شنبه بازار برای عرضه دام زنده جانمایی شده است تا دسترسی شهروندان به سهولت و درنهایت کنترل و نظارت بر سلامت دام انجام بگیرد.

وی یادآوری شد: با نظارت گشت و نظارت  اجراییات شهرداری از زنده فروشی مرغ و خروس و دام در سطح شهر جلوگیری خواهد شد.

پهلوان  به شهروندان توصیه کرد: از ذبح دام در معابر و کوچه ها و رها کردن خونابه در سطح شهر و معابر جدا خودداری کنند تا از لحاظ بهداشت محیطی به ویژه در دوران همه گیری بیماری کرونا مخاطراتی متوجه شهر نشود.

وی به مشارکت شهرداری با شبکه دامپزشکی شهرستان اشاره کرد وگفت: امسال جهت رفاه حال شهروندان و رعایت مسائل بهداشتی  کشتارگاه شهرداری از ساعت ۵ بامداد روز چهارشنبه  به صورت رایگان در اختیار شهروندان فهیم جاجرمی خواهد بود.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک