جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ساعت ۱۸:۱

شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته اجناس از جمله سیمان هستیم

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:اهد افزایش قیمت افسارگسیخته اجناس از جمله سیمان هستیم، ضمن اینکه مشکلات متعددی هم درباره خشکسالی و قطعی آب و برق برای مردم به وجود آمده است.
شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته اجناس از جمله سیمان هستیم,
سید البرز حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس در جلسه علنی  امروز (یکشنبه 27 تیرماه) قوه مقننه و  با اشاره به کمبود آب و قطعی برق در کشور اظهار داشت:با توجه به اینکه نمایندگان مجلس دو هفته در حوزه‌های انتخابیه بودند، باید امروز مجلس درباره مشکلات مربوط به کمبود آب و قطعی برق کار ویژه می‌کرد و این موضوع را در دستورکار قرار می‌داد.

وی ادامه داد: دولت کارهای خود را  رها کرده است چون پایان فعالیتش است، زیرا مردم انتظار بیشتری از مجلس دارند و باید واکنش مناسب‌تری داشته باشیم.

نماینده خدابنده در مجلس عنوان کرد: شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته اجناس از جمله سیمان هستیم، ضمن اینکه مشکلات متعددی هم درباره خشکسالی و قطعی آب و برق برای مردم به وجود آمده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: متأسفانه در برخی ورستاها به دلیل کمبود آب شرب، روستائیان عزیز هفته‌ها امکان استحمام را ندارند و مردم دچار مشکلات زیادی شده‌اند.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک