شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ساعت ۱۷:۰

تذکر ۳ نماینده مجلس درباره رتبه بندی معلمان/پلیس فتا با شیطنت کنندگان برخورد کند

نمایندگان بافق، بجنورد و خرم آباد در مجلس تاکید کردند که وکلای ملت مخالف بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در پارلمان نیستند.
تذکر ۳ نماینده مجلس درباره رتبه بندی معلمان/پلیس فتا با شیطنت کنندگان برخورد کند,
محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 تیر) قوه مقننه و در تذکری شفاهی با اشاره به شایعات درباره لایحه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی، گفت: در سطح فضای مجازی جمع کثیری از نمایندگان به عنوان مخالف با لایحه رتبه بندی معلمان مطرح می شود که این موضوع نادرست است.

وی با بیان اینکه  نمایندگان مجلس با قاطعیت و رأی بالایی حمایت خود را از لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کرده اند، ادامه داد: نظر همه نمایندگان این است که هیئت رئیسه دستور دهد این لایحه به موقع در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد و رئیس کمیسیون آموزش مجلس هم در این زمینه نامه ای را خطاب به ریاست مجلس نوشت که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، محمد رضا صباغیان نیز طی تذکر شفاهی گفت: متأسفانه اخیرا لیستی جعلی منتشر شده و عده ای از نمایندگان که از حقوق معلمان دفاع می کنند را به عنوان مخالف لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کردند و آنان را مورد اتهام قرار دادند.

وی تأکید کرد: باید نظارت بیشتری بر این مسئله انجام شود و نباید هر فردی بتواند در رسانه ها و فضای مجازی هرچه می خواهد علیه نمایندگان مجلس مطرح کند.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به محمدباقر قالیباف، گفت: از شما تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود و با افراد متخلف برخورد جدی صورت پذیرد.

همچنین مهرداد ویس‌کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز طی تذکری شفاهی اظهار داشت: در فضای مجازی شیطنت خاصی با تشکیل برخی کمپین‌ها علیه مجلس در موضوع رتبه‌بندی معلمان صورت گرفته است اما هیچ احدالناسی از نمایندگان مجلس و علی‌الخصوص اعضای کمیسیون آموزش با رتبه‌بندی معلمان مخالف نیستند و هرگونه صحبتی که علیه نمایندگان مجلس در اینباره مطرح می‌شود توطئه‌‌چینی است.

وی از پلیس فتا خواست: درباره توطئه‌چینی عده‌ای در فضای مجازی علیه نمایندگان مجلس در موضوع رتبه‌بندی معلمان ورود کرده و جلوی افراد اغتشاش‌گر را بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان باید به صورت کارشناسی شده و نهایی شده تحویل شورای نگهبان شود تا آنها آن را تأیید کند و در مجموع قابلیت اجرا داشته باشد لذا در حال کار کارشناسی درباره رتبه‌بندی معلمان هستیم.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک