پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ساعت ۱۳:۴۶
امام جمعه بخش خبوشان:

پیام قدرت و اقتدار علمی ایران با تزریق واکسن ایرانی/ استکبار جهانی، بازنده اصلی انتخابات ایران بود

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده گفت: تزریق واکسن ایرانی کووبرکت پیام قدرت و اقتدار علمی ایران را به همراه داشت و در سطح ملی نیز خودباوری، اعتماد به نفس و خنثی کننده ترفندها و شایعات بود که به تعبیری نشان داد راه علاج مشکلات کشور تکیه بر توان داخلی است.
پیام قدرت و اقتدار علمی ایران با تزریق واکسن ایرانی/ استکبار جهانی، بازنده اصلی انتخابات ایران بود,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، حجت الاسلام والمسلمین رضا حسن‌زاده خطیب جمعه بخش خبوشان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: تزریق واکسن ایرانی کووبرکت دارای پیام های بسیاری بود و  برای اولین بار مرجع تقلید و رهبر آزادی‌خواهان جهان آستین همت را بالا زده و داوطلب دریافت واکسن داخلی شد و زبان بدن رهبر انقلاب برای اغیار و خیار پیام شکوه تمام قامت مردم مظلوم ایران را به منصه ظهور گذاشت.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: تزریق این واکسن برای دنیا پیام قدرت و اقتدار علمی ایران را به همراه داشت و به لطف خدا امروز ایران اسلامی ششمین تولید کننده واکسن کروناست.

وی افزود: پیام دیگر این مسئله در سطح ملی، خودباوری، اعتماد به نفس و خنثی کننده ترفندها و شایعات بود که به تعبیری نشان داد راه علاج مشکلات کشور تکیه بر توان داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده گفت: بازنده اصلی انتخابات استکبار جهانی امپراتوری رسانه‌ای غربی، عبری و عربی و برخی از کوتوله‌های سیاسی در داخل بودند که بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبیدند و در آرزوی مشارکت زیر ۳۰ درصد بودند.

وی در ادامه افزود: برنده اصلی انتخابات نیز مردم و جبهه مقاومت است و پیام دیگر این مشارکت این بود که مردم با همه دلخوری هایی که دارند اما پای انقلاب آرمانهای امام و شهیدان ایستاده‌اند.

خطیب جمعه خبوشان گفت: رژه حشدالشعبی و گروه‌های مقاومت دارای پیام های بسیاری بود بویژه محل رژه که در اردوگاه اشرف سابق بود نشان از دشمن مشترک مردم بزرگ ایران و عراق و قاتلان ابومهدی المهندس و حاج قاسم داشت و از سوی دیگر قدرت نظامی گروه‌های مقاومت را به رخ کشید.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک