دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ساعت ۱۴:۱۳
معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد اعلام کرد:

اقدام شهرداری بجنورد بر پاکسازی تبلیغات انتخاباتی از چهره بجنورد/کاندیداها برای پاکسازی همکاری کنند

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: 100 نیروی پاکبان شهرداری بجنورد از دو بامداد امروز ( 29 خرداد ماه جاری ) نسبت به پاکسازی چهره شهر بجنورد اقدام کرده اند که دو روز به طول می انجامد.
اقدام شهرداری بجنورد بر پاکسازی تبلیغات انتخاباتی از چهره بجنورد/کاندیداها برای پاکسازی همکاری کنند,

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد در گفت و گو با عصراترک در این باره اظهار کرد: پس از پایان رای گیری انتخابات شورای شهر و روستا همچنین ریاست جمهوری از دو بامداد امروز پاکسازی سطح شهر از تبلیغات نامزدها شروع شد.

شادکام با اشاره به اینکه امسال شهرداری بجنورد چهار و هزار و 500 متر چتایی برای نصب تبلیغات تمامی نامزدها در سطح شهر بجنورد را آماده سازی و جانمایی کرده بود، عنوان کرد: بسیاری از نامزدهای شورای شهر بجنورد علاوه بر این فضای آماده شده، تبلیغات کاغذی خود را در خارج از این فضای آماده شده با چسب نصب کرده بودند.

وی افزود: این تخلف از سوی عوامل نامزدهای ریاست جمهوری بسیار کم اتفاق افتاده بود.

وی یادآور شد: هم اکنون پاکسازی سطح شهر بجنورد علاوه بر اینکه با 100 نیروی پاکبان در حال انجام است همچنین عوامل دو کاندیدای شورای شهر بجنورد و تعدادی از اعضای گروه های مردم نهاد شهر بجنورد نیز در این زمینه با پاکبان ها همکاری می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد تصریح کرد: این در حالی است که انتظار داشتیم تمامی کاندیدهای شورای شهر بجنورد متوجه مسئولیت خود برای پاکسازی چهره این شهر از تبلیغاتی که انجام داده بودند، باشند و در این زمینه همکاری می کردند.

شادکام در خاتمه یادآور شد: طی یک هفته تبلیغات کاندیداها، گزارش های تخلف نصب تبلیغات خارج از فضاهای آماده شده در سطح شهر بجنورد به کمیته امحای فرمانداری بجنورد ارسال شد که با دستور ابلاغی فرمانداری بجنورد، پاکبان های شهرداری بجنورد نسبت به امحای تبلیغات مورد نظر اقدام کردند.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک