شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ساعت ۱۲:۴۹
فرماندار شهرستان فاروج:

شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه ملی ماست

نجفی گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از انتخابات نشان از اهمیت بالای آن است مضاف بر اینکه شرکت در انتخابات هم یک تکلیف شرعی و هم یک وظیفه ملی است.
شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه ملی ماست,

به گزارش خبر نگار عصراترک در فاروج، ابوالحسن نجفی فرماندار شهرستان فاروج گفت: مقام معظم رهبری انتخابات را لیله القدر نظام تعبیر کرده‌اند،  شب قدری که برای ما  بهتر از هزار سال است و  این تعبیر نشان از اهمیت بالای آن است مضاف بر اینکه شرکت در انتخابات هم یک تکلیف شرعی و هم یک وظیفه ملی است.

نجفی گفت: از ابتدای صبح که انتخابات در فاروج همزمان با سایر نقاط کشور آغاز شده با استقبال خوبی روبرو شده و از سایر مردم هم خواهشمندم در  ساعت ابتدایی و طول روز جهت شرکت در انتخابات حضور پیدا کرده و رای دهی را به ساعات آخر موکول نکنند.

وی افزود: در ساعات پایانی به دلیل ازدحام جمعیت امکان ایجاد صف وجود دارد لذا برای پیشگیری از شیوع کرونا زمان حضور در شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند.

فرماندار فاروج در پایان اظهار داشت: از همین جا هم از همه شهروندان  فاروجی دعوت می‌کنم تا با حضور پای صندوق های رای، بیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم بزنند.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک