پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ساعت ۱۲:۴۸
امروز، در جلسه فوق العاده؛

نائب رییس و عضو جدید شورای شهر بجنورد انتخاب و معرفی شدند

امروز، در جلسه فوق العاده ای که در صحن سالن جلسات شورای شهر بجنورد برگزار شد، نائب رییس جدید این شورا، انتخاب و عضو علی البدل این شورا به عنوان عضو جدید این شورا معرفی شد.
نائب رییس و عضو جدید شورای شهر بجنورد انتخاب و معرفی شدند,

به گزارش خبرنگار عصراترک، امروز ( 22 خرداد ماه 1400) جلسه فوق العاده در صحن جلسات شورای شهر بجنورد برای انتخاب نائب رییس جدید در این شورا و معرفی عضو جدید این شورا با حضور اعضای شورای شهر بجنورد برگزار شد.

با توجه به اینکه، اخیرا علیرضا باغچقی که نائب رییس این شورا بود از عضویت و مسئولیت خود در این شورا انصراف داد، در همین راستا، امروز رای گیری برای انتخاب نائب رییس جدید این شورا برگزار شد که جمشید گریوانی به عنوان نائب ریییس جدید این شورا انتخاب شد.

افزون بر این، مریم سهرابی، عضو علی البدل اول این شورا به عنوان عضو جدید این شورا معرفی شد و وی در کمیسیون های این شورا که علیرضا باغچقی عضو آن بود، عضویت یافت و جایگزین این عضو انصرافی شورا شد.

همچنین دیگر اعضای شورای شهر بجنورد برای عضویت در کمیسیون هایی خارج از شورای شهر بجنورد از جمله کمیسیون ماده 100 و کمیسیون معاملات که علیرضا باغچقی عضو آنها بود، نامزد شدند که جانشینان جدید این کمیسیون ها نیز از میان نامزدها، پس از انجام رای گیری انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک