شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ساعت ۱۰:۴۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی مطرح کرد:

اعزام سالانه ۲۰۰ بیمار قلبی به خارج از خراسان شمالی/ موفقیت در انجام نخستین عمل قلب باز در استان

سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 200 بیمار قلبی فقط توسط اورژانس به خارج از استان اعزام می شد، گفت: با راه اندازی مرکز تشخیصی درمانی قلب بخشی از نیازهای درمانی بیماران قلبی در استان در حال انجام است که این موضوع باعث افزایش میزان خدمات رسانی به بیماران و رضایتمندی آنان را در پی داشته است.
اعزام سالانه 200 بیمار قلبی به خارج از خراسان شمالی/ موفقیت در انجام نخستین عمل قلب باز در استان,

سید احمد هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به ارائه خدمات تخصصی جدید در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، گفت: با همت متخصصان و کادر درمانی مجرب در این بیمارستان، بخش تشخیص و درمان بیماری قلبی در استان در حال ارائه خدمات می باشد.

 

هاشمی افزود: طی این مدت در مرکز تشخیصی درمانی قلب این بیمارستان، یکصد عمل آنژیو گرافی عادی و 25 عمل آنژیو گرافی پیشرفته انجام شده و  نخستین عمل جراحی قلب باز در استان عصر روز گذشته 3 خرداد با موفقیت به ثبت رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: با حضور دکتر کیوان سبحانیان فوق تخصص بیماری های قلبی و عروقی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و جراح قلب بیمارستان امام خمینی(ره) و دکتر محمد کاظم ماهر فوق تخصص آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و با همراهی تیمی مجرب، دو عمل جراحی بای پس عروق با موفقیت انجام شد و هم اکنون حال این دو بیمار رضایت بخش اعلام شده و در بخش مراقبت های ویژه مراحل درمانی خود را طی می کنند.

 

وی  با اشاره به اینکه سالانه بیش از 200 بیمار قلبی فقط توسط اورژانس به خارج از استان اعزام می شد، گفت: با راه اندازی مرکز تشخیصی درمانی قلب بخشی از نیازهای درمانی بیماران قلبی در استان در حال انجام است که این موضوع باعث افزایش میزان خدمات رسانی به بیماران، و رضایتمندی آنان را در پی داشته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: با حمایت های وزارت بهداشت توانستیم تجهیزات این بخش را با شرایط بسیار مناسب ایجاد کنیم و امیدواریم با ایجاد این شرایط دردی از دردمندان کم کنیم.

 

هاشمی جهت اطمینان هم استانی ها نسبت به حضور اساتید و مراجعه بیماران به این مرکز گفت: ما توانستیم دپارتمان بخش قلب را به صورت خصوصی به این اساتید واگذار کنیم و این در حالی است که خدمات در این مرکز با تعرفه دولتی انجام می شود.

 

وی یادآور شد: برای تداوم و بومی شدن این خدمات قراراست که دانش فنی، تجارب و مهارت های علمی لازم به همکاران ما در استان آموزش و انتقال داده شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک