جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۴:۳۵
فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی:

عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه است/ هر رای مردم، موشکی بر قلب اسرائیل است

ابوالقاسم چمن، با بیان اینکه عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه است، گفت: براساس بیانات و تاکیدات امام (ره) باید مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند تا به مملکت آسیبی وارد نشود.
عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه است/ هر رای مردم، موشکی بر قلب اسرائیل است,

به گزارش سپهرآیین، ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در اسفراین اظهار داشت: مردم کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس با وجود تمامی تحریم های سخت تسلیحاتی و اقتصادی توانستند در سایه توکل به خداوند متعال و سلحشوری جوانان غیور این مرز و بوم و رهبری امام خمینی (ره) در میدان عمل و کارزار مبارزه با استکبار جهانی پیروز شوند.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: این پیروزی از الطاف خفیه الهی بوده است و باید زمان بگذرد تا  برکات دفاع مقدس بر همه روشن شود.

 

چمن ادامه داد: هر ملتی که بخواهد مستحکم شود، باید در مقابل دشمنان بزرگ بایستد تا بتواند راه پیروزی و عزت را ادامه دهد.

 

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه طراحی دشمن برای تشکیل یک جامعه جهانی بدون اسلام و حاکمیت استکبار بدون اسلام بود، گفت: طبق فرمایش امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و تمامی عملیات ها در دفاع مقدس در واقع ایستادگی پای دین اسلام و آرمان ها بود.

 

چمن افزود: مردم کشورهای فلسطین، عراق، لبنان، یمن، سوریه با تأسی از انقلاب اسلامی و تاثیر از فرهنگ جهاد و ایستادگی قدم در میدان مبارزه گذاشتند و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشق عشق همه جوانان آزادی خواه عالم شده است.

 

وی با بیان اینکه عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه است، گفت: براساس بیانات و تاکیدات امام (ره) باید مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند تا به مملکت آسیبی نرسد.

 

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: با گذشتن 42 سال از عمر با شکوه انقلاب اسلامی ایران، تبعیت محض از ولایت فقیه حرکت و پیشرفت را سرعت بخشیده است و راهنمای مسیر بوده است.

 

وی با بیان اینکه امروز میدان پیشروی ما میدان جهاد سیاسی است، گفت: بزرگترین معروف سیاسی پیشروی ما در عرصه انتخاباتی است که در آستانه آن قرار داریم.

 

چمن با اشاره به اینکه حضور در این میدان هم عهدی با امام و شهیدان است، افزود: علاوه بر این طبق فرمایشات مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است و جنگ، جنگ اراده ها است، زیرا در خرمشهر که سمبل اراده الهی و تلاش برای تحمیل اراده الهی بر کفر بود ، این اراده الهی با حضور سربازان ولایت تحقق یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن در هر عرصه ای که ورود کرده فقط برای تحمیل اراده است و تاکنون اگر نتوانستند اراده خود را در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی، اجتماعی بر این ملت تحمیل کنند، به دلیل برکت خون شهدا و هدایت های امامین انقلاب بوده است.

 

چمن با بیان اینکه هر رای، موشکی بر قلب اسرائیل است، گفت: در شرایطی که جنگ، جنگ اراده ها و اراده دشمن در فضای مجازی و حقیقی برای تضعیف روحیه در جریان است، مقام معظم رهبری جهاد برتر را امیدآفرینی در گام دوم انقلاب بیان کردند.

 

انتهای پیام/ حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک