پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ساعت ۹:۴
امام جمعه فاروج:

وحدت اقوام خراسان شمالی در سفر رهبری به جهانیان ثابت شد

حجت السلام و المسلمین نوروزی با بیان اینکه وحدت اقوام مختلف خراسان شمالی مثال زدنی است گفت: وحدت مردم خراسان شمالی در سفر رهبری به جهانیان ثابت شد.
وحدت اقوام خراسان شمالی در سفر رهبری به جهانیان ثابت شد,

حجت السلام و المسلمین نوروزی امام جمعه فاروج در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: بعد از 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و آغاز گام دوم مردم ما تجربه بسیار بالایی هم در نحوه برگزاری انتخابات‌ها، هم در کیفیت و همچنین در شاخصه های انتخاب اصلح دارند.

حجت الاسلام نوروزی اظهار داشت: همیشه و در دوران‌های مختلف بهترین شاخصه ها را  رهبر معظم انقلاب بیان کردند، مسئولین نظام اسلامی هم یکسری شاخصه‌ها دارند که ایشان این موضوعات را بارها بیان کرده‌اند.

وی افزود: از طرفی هر دوره‌ای هم شاخصه‌های خاص خود را دارد، در آغاز گام دوم انقلاب علاوه بر شاخصه‌های عمومی مثل اعتقاد به نظام اسلامی، روحیه مردمی و خدمتگزاری، روحیه استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و روحیه خستگی ناپذیری و تلاش برای حل مشکلات و محرومیت زدایی، ایشان بر دولت جوان و انقلابی تاکید کردند.

وی ادامه داد: معنای دولت جوان و انقلابی این است رئیس جمهوری باشد که کابینه جوان انتخاب کند، جوانانی که انقلابی فکر کنند، انقلابی انتخاب کنند، انقلابی موضع‌گیری کنند و انقلابی عمل کنند که اگر اینطور شود در آغاز گام دوم انقلاب چشم انداز روشنی برای کشور عزیزمان رقم خواهد خورد.

نوروزی خاطرنشان کرد: دشمن همیشه در طبل ناامیدی می‌کوبیده است تا مردم به صحنه نیایند، تا با عدم مشارکت مردم در انتخابات آسیب‌ها و مشکلاتی را برای کشور بوجود آورد.

حجت السلام و المسلمین نوروزی گفت: حضور مردم در صحنه هم باعث دلگرمی و امیدواری مسئولان و خدمتگزاری بیشتر و روز افزون مسئولان خواهد بود و هم باعث دلگرمی دوستان و حامیان جمهوری اسلامی و مستضعفان عالم در سطح جهان خواهد شد.

امام جمعه فاروج گفت: حضور مردم و مشارکت حداکثری پای صندوق رای باعث نا امیدی، یاس و عقب نشینی دشمنان خواهد شد، اگر دشمنان نظام بفهمند که مردم در صحنه هستند از مواضع سختگیرانه و تحریم‌ها عقب نشینی خواهند کرد چون می‌دانند با ملتی که مردمش همیشه در صحنه هستند نمی‌شود مقابله کرد و جنگید.

وی افزود: در سال 88 ما از خیلی از این پیچ‌ها و گذرهای مهم تاریخی عبور کرده بودیم اما متاسفانه به خاطر اینکه دشمن ما امیدوار به اختشاش و فروپاشی نظام اسلامی و امیدوار به نارضایتی مردم شد تحریم ها را مضاعف کرد تا دولت را مجبور به مذاکره و عقب نشینی از برخی از مواضع خود کرد.

نوروزی خاطر نشان کرد: حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت همگانی دشمنان کشور و نظام را ناامید و فتنه‌های آن‌ها را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه فاروج گفت: استان ما با همه قومیت‌های مختلفی که دارد تا به حال هر زمان که نیاز به حضور مردم پای صندوق‌های رای و در صحنه میدان بوده است جزو استان های برتر، نمونه والگو بوده است.

وی افزود: یکی از نمونه‌های حضور مردم استان ما را سال 91 و در استقبال از سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان‌شمالی دیدیم که برگ زرینی بر انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ورق زد و جزو افتخارات استان ما بود که رهبر انقلاب هم در نوروز سال بعد این مسئله را در حرم علی ابن موسی الرضا(ع)  ودر سخنرانی اول سالشان یادآوری کردند.

حجت السلام و المسلمین نوروزی گفت: مردم کشور ما بویژه مردم خراسان‌شمالی، گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها ثابت کرده اند که هرجا نیاز به مشارکت و حضور بوده مردم در صحنه بوده‌اند و کم نگذاشتند و قطعا استان ما به عنوان یک استان نوپا و جوان  نیاز به رشد، به توسعه، به سرمایه‌گذاری و به پیشرفت دارد و این توسعه پیشرفت در سایه مشارکت مردم، دلگرمی مسئولان و حمایت دولت جمهوری اسلامی اتفاق خواهد افتاد.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک