جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ساعت ۱۳:۴۱
امام جمعه موقت بجنورد:

انتخابات از سرمایه های بین المللی امت اسلام است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی پور گفت: انتخابات در ایران اسلامی نماد وحدت ملی بوده و به یک معنا انتخابات از سرمایه‌های بین‌المللی امت اسلام است؛ پس صیانت از تمام ابعاد آن بر همه ضروری است. 
انتخابات از سرمایه های بین المللی امت اسلام است,

به گزارش عصراترک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی پور، امام‌جمعه موقت بجنورد، در پیام مجازی آدینه ظهر امروز، اظهار داشت: انسان وقتی متولد شد گویا از همان ابتدا پا به میدان مبارزه گذاشت و وقتی چشم گشود در مقابل خودش بدترین دشمن خود یعنی ابلیس را مشاهده کرد.

 

وی گفت: خداوند این جهان را عالم جهاد و مبارزه خلق کرده است و پیروزی در این میدان جز با مقاومت و استقامت میسر نیست؛ نسخه شفابخش جهان و امت اسلام استقامت است. 

 

امام‌جمعه موقت بجنورد، بابیان اینکه استقامت منتهی به بهشت می‌شود، تصریح کرد: تنها راه نجات دنیا و آخرت استقامت بوده و باید در مقابل شیطان و هوای نفس پیروز باشیم. 

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی پور افزود: در موضوع قدس نیز که الآن ۱۴ میلیون مسلمان منطقه توسط بیانیه‌ها و صحبت‌های سیدین مقاومت، متحد شده‌اند با همیشه متفاوت است و در این قیام و انتفاضه همه باهم یک‌صدا شدند؛ و این قیام بیانگر بخشی از توان موشکی مقاومت بود. 

 

وی بابیان اینکه در جنگ ۲۲ روزه، ۴۲۹ راکد موشکی علیه اشغالگران پرتاب شد اما این قیام در ۲٠ دقیقه اول ۳٠٠ موشک و راکد از سوی مردم فلسطین پرتاب شد و اسرائیل را محل انتقام و آتش خود قراردادند.

 

امام‌جمعه موقت بجنورد در ادامه از مذاکرات وین گفت و خاطرنشان کرد: اولاً تلاش طرف غربی بر این است که جایگزینی تعلیق تحریم‌ها به‌جای لغو تحریم‌ها را در دستور کار خود قرار دارد و وضعیت کنونی را با وقت‌کشی به گروگان گیرد؛ که این موضوع برای رسیدن به هدف اصلی یعنی برجام منطقه‌ای و موشکی است. 

 

حجت‌الاسلام مهدوی پور اضافه کرد: دوم اینکه اروپا با دو تاکتیک شیطانی رفع اتهام از آمریکا و مقصر جلوه دادن ایران درصدد تأثیرگذاری بر افکار عمومی داخلی و خارجی است؛ باید مذاکرات زمانمند باشد و پایانی برای آن مشخص کنند و قابل تمدید نباشد و مذاکرات منوط به تعهدات قابل راستی آزمایی باشد.

 

وی در خصوص انتخابات نیز ضمن تشکر از شورای نگهبان، بیان کرد: صیانت از جایگاه ریاست جمهوری وظیفه همه است که باید در حد و قواره خود محفوظ بماند و برای همین شورای نگهبان باید به ملاک‌های حداکثری نه حداقل، در تأیید کاندیداها اکتفا کند. 

 

امام‌جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: انتخابات در ایران اسلامی نماد وحدت ملی بوده و به یک معنا انتخابات از سرمایه‌های بین‌المللی امت اسلام است؛ پس صیانت از تمام ابعاد آن بر همه ضروری است. 

 

انتهای پیام/رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک