چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ساعت ۱۱:۱۷
گزارش؛

گلایه مردم شیروان از وضعیت نامناسب آب و پاسخگو نبودن شرکت آب و فاضلاب استان

نداشتن کیفیت مناسب آب در برخی از محلات شهر شیروان باعث گلایه شهروندان شده است بطوری که عده ای حتی مدعی شده اند که به علت نبود کیفیت در آب شرب دچار بیمارهایی نیز شده اند.
گلایه مردم شیروان از وضعیت نامناسب آب و پاسخگو نبودن شرکت آب و فاضلاب استان,

به گزارش پایگاه خبری شیروان؛ افت فشار آب در برخی از مواقع سال که همراه با بی کیفیتی و بی مزه بودن آب در برخی از محلات شهر شیروان مطرح شده است و همچنین ادعای برخی از افراد که بعضی از بیمارها را نیز به کیفیت آب شرب مربوط دانسته و خواستار رفع مشکل شده اند ما را بر آن داشت تا پای درد و دل شهروندان شیروانی بنشینیم.

آب شرب شیروان کیفیت مناسبی ندارد
عباسی یکی از شهروندان شیروانی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در شیروان گفت: متاسفانه آب شیروان از نظر کیفیت وضعیت مناسبی ندارد، در منطقه جمهوری به دلیل زیاد بودن جرم موجود در آب و  بی مزه بودن آن اصلا قابل نوشیدن نیست و فقط از آن برای شستشو استفاده می شود. 

وی ادامه داد: در تابستان فشار آب به میزانی کاهش پیدا می کند که آبگرمکن روشن نمی شود و در اکثر مواقع تا مرز قطع شدن هم پیش می رود و برای مصارف آشامیدنی از آب تصفیه استفاده می کنیم.

 

آب شرب شیروان بیماری های کلیوی را در پی داشته است
یکی دیگر از اهالی شیروان مدعی است که آب آشامیدنی که مصرف می کنند کیفیت مطلوب و سالمی ندارد و غیر قابل مصرف است و  اکثر همشهریانی که طی مدت های طولانی از این آب مصرف کرده اند، دچار بیماری های کلیوی شده اند.
وی افزود: کیفیت نامناسب آب را می توان از آهک موجود در لوله های آب که هر چند وقت در آن رسوب می کند و یا حتی از طعم و رنگ سفید آن تشخیص داد.

 

آب شور است
سحر مرادی، شهروند شیروانی دیگری ادامه داد: در منطقه استقلال مشکل همیشگی در کیفیت  آب وجود ندارد، اما گاهی اوقات آب از حالت بی رنگی، سفید و شور می شود.


همچنین سید جبار علوی، در باره مشکل آبی منطقه شهرک ولیعصر اظهار داشت: نه تنها آب این منطقه بلکه آب تمام شهر شیروان در بیشتر اوقات مناسب شرب نیست زیرا دارای گچ و کلر فراوان است و مزه شور دارد.

 

عدم همکاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در پاسخگویی به پایگاه خبری شیروان 
در این رابطه با پیگیری پایگاه خبری تحلیلی شیروان، شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بعد از حدود دو هفته پاسخی به مسائل مطرح شده نداد و تنها اعلام شد که پاسخ ها آماده و منتظر تایید است اما تا به اکنون پاسخی توسط این مجموعه برای پایگاه خبری ارسال نشده است.

انتهای پیام/ حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک