جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ساعت ۹:۲۷
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی:

 ارزیابی نهایی خسارت منازل مسکونی زلزله زده امروز اعلام می شود

علی محمدی گفت: 15 اکیپ بنیاد مسکن برای ارزیابی درصد خسارت ها نهایی مناطق زلزله زده به منطقه اعزام شده اند که گزارش نهایی امروز اعلام می شود.
  ارزیابی نهایی خسارت منازل مسکونی زلزله زده امروز اعلام می شود,

علی محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگارعصراترک اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله 5.5 ریشتری بامداد روز دوشنبه 15 اکیپ جهت انجام کارهای ارزیابی تخصصی به مناطق زلزله زده گرمه و جاجرم اعزام شده اند.

وی ادامه داد:  براساس گزارش اکیپ های اعزامی از بنیاد مسکن، ارزیابی درصد خسارت ها نهایی و امروز اعلام خواهد شد .

 

  آسیب دیدن 956 واحد مسکونی در زلزله 5.5 ریشتری جاجرم

فرماندار شهرستان جاجرم نیز اظهار داشت: به دنبال وقوع زلزله روز گذشته 956 واحد مسکونی در 14 روستای بخش شوقان و  شهر شوقان و 13 روستا در بخش سنخواست و شهر سنخواست خسارت دیده اند.

حاج زاده با اشاره به اینکه بیشترین خسارت های شهرستان جاجرم در دو شهر سنخواست و شوقان و 27 روستا بوده است، ادامه داد: 46 واحد مسکونی در روستاهای عمارت، پیشی دره، قره جو رباط، به صورت صد درصدی آسیب دیده اند و غیر قابل استفاده هستند.

وی اضافه کرد : در حال حاضر در حوزه برق، گاز و تلفن مشکلی وجود ندارد، اما در حوزه آب رسانی کرنخ به گرمه و جاجرم به دلیل قطع شدن خط انتقال، آب قطع شده است و براساس ارزیابی انجام شده توسط شرکت آب اعلام شده که تا 24 ساعت آینده رفع می شود.

وی یادآور شد: روز گذشته 66 مورد چادر در مکان های آسیب دیده توزیع شده و جهت تهیه و توزیع غذای گرم بین زلزله زده ها هماهنگ شده است.

حاج زاده با اشاره به اینکه در این زلزله یک نفر براثر ریزش آوار آسیب دیده بود، گفت: اخباری ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی منتشر شده که باعث ایجاد استرس در بین مردم خواهد شد.

وی از مجموعه بهزیستی و هلال احمر خواست نیروهای روانشناس به منطقه اعزام شوند، زیرا مردم براثر شدت زلزله از لحاظ روحی آسیب فراوانی دیده اند.

انتهای پیام/رحمانی

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک