چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ساعت ۱۰:۳۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی:

نماز عید فطر در ۱۵ شهر خراسان شمالی برگزار می شود + مکان های برگزاری

حجت الاسلام محمدعلی سالاری با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر در 15 شهر خراسان شمالی برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه در فضاهای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرایی می شود.
نماز عید فطر در 15 شهر خراسان شمالی برگزار می شود + مکان های برگزاری,

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر در تمام شهرهای استان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این مراسم در فضای باز مساجد و اماکن متبرکه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که در سال‌های گذشته بنا بر تمرکز نماز عید فطر در یک نقطه خاص بود اما به دلیل شرایط کرونایی سعی براین است که در نقاط بیشتری نماز اقامه شود تا تجمع حتی در فضای باز کاهش پیدا کند.

 

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از عموم مردم مؤمن، روزه‌دار و متدیّن خراسان شمالی دعوت می کند تا با همراه داشتن مهر، سجاده و زیر انداز  در نماز معنوی و باشکوه عید سعید فطر که در تمامی مساجد و مصلی های سطح استان و با رعایت کامل تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد شرکت کنند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اقامه نماز عید سعید فطر مرکز استان در مصلی امام خمینی ره( محوطه باز مصلی) رأس ساعت هفت صبح به امامت حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد اقامه خواهد شد.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر در 15 شهر استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم در تمامی شهرستان ها ساعت هفت صبح اقامه می شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک