جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ساعت ۱۳:۱
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

صهیونیست طراح و پشت پرده تمام جنایت‌های جامعه استکباری است/ محاسبه سیاستمداران برای روی کارآمدن بایدن اشتباه بود

حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان اینکه صهیونیست طراح و پشت پرده تمام خیانت‌ها و جنایت‌های جامعه استکباری است، افزود: برخی از سیاستمداران گمان می‌کردند با روی کار آمدن بایدن خیلی از مسائل حل می‌شود، کمااینکه این محاسبه اشتباه بود چرا که ریشه همه این مسائل رژیم صهیونیستی است.
صهیونیست طراح و پشت پرده تمام جنایت‌های جامعه استکباری است/ محاسبه سیاستمداران برای روی کارآمدن بایدن اشتباه بود,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، پیش از ظهر امروز در مراسم روز قدس و اهتزاز پرچم فلسطین که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بجنورد برگزار شد، با اشاره به تفاوت دین یهود و صهیونیسم اظهار داشت: خداوند متعال از بنی اسراییل ۱۰ پیمان مهم را گرفته است که در بخش هایی از قرآن اشاره کرده که این قوم همه عهدهای بسته شده را شکستند و در زمین فساد کردند.

 

وی با اشاره به آیات قرآن در سوره مائده ادامه داد: صهیونیسم‌ها نه‌تنها دشمن مردم فلسطین‌ و بشریت هستند، بلکه این غده سرطانی، دشمن تمام ارزش‌های انسانی می باشد و بیش از هفت دهه است که مردم منطقه، خاورمیانه را با قلدری تحت‌فشار قرار می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام جعفری به ترور دانشمندان و مغزهای متفکر را که مایه افتخار کشورشان هستند توسط رژیم صهیونیسم اشاره کرد و گفت: در مجموع شالوده فکری این گروه مبتنی بر فساد است و نکته مهم‌تر این است که تمام این فسادها و جنایت‌ها در پیش روی دیدگان سازمان‌ها و نهادهای جهانی و حقوق بشری صورت می‌گیرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه صهیونیست طراح و پشت پرده تمام خیانت‌ها و جنایت‌هایی است که جامعه استکباری انجام می دهد، افزود: برخی از سیاستمداران گمان  می‌کردند اگر بایدن سرکار بیاید، خیلی از مسائل حل می‌شود کما اینکه این محاسبه اشتباه بود چراکه ریشه همه این مسائل رژیم صهیونیستی است.

 

حجت‌الاسلام جعفری گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند شاهد رشد و کمال جمهوری اسلامی را که در مسیر اهداف متعالی خود گام برمی‌دارد باشد، زیرا در خلاف جهت منافع و اهداف خود می‌بینند.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی از پیشرفت‌های کشور ایران ناراحت و از شکست‌ها و عقب‌ماندگی‌های ما خوشحال‌اند و این نص صریح قرآن است.

 

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: صهیونیستِ امروز، صهیونیست ۷۰ سال پیش که با جنگ شش‌روزه در چند ساعت چند کشور منطقه‌ اسلامی را به سیطره خود درآورد، نیست، امروز آن‌ها حتی نمی‌توانند با پشتیبانی‌های همه‌جانبه و برخی از کشورها، ۲۲ روز دوام بیاورند.

 

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: امروز آن‌ها فهمیده اند علاوه بر اینکه در خط مقدم رویارویی و مقابله ناتوان‌اند، بلکه با مشکلات عدیده‌ای در درون و ساختار خود گرفتارشده‌اند.

 

وی اضافه کرد: اسرائیل در حال حاضر چالش‌های بسیاری را پیش رو دارد و انشا الله همه این‌ها دست‌به‌دست هم خواهد داد تا آن قول سدید رهبر انقلاب که تا ۲۵ سال آینده، رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک