چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ساعت ۱۴:۳۹

توزیع ۶۰۰ تن میوه شب عید در خراسان شمالی آغاز شد

توزیع ۶۰۰ میوه های تنظیم بازار استان، هر کیلو گرم پرتقال ده هزار و ۵۰۰ تومان وهر کیلو سیب درختی با قیمت نه هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می شود.
توزیع 600 تن میوه شب عید در خراسان شمالی آغاز شد,

به گزارش عصر اترک، ۴۰۰ تن پرتقال با قیمت ۱۰هزار و ۵۰۰   تومان و دویست تن سیب درختی با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰  تومان توزیع خواهد شد.

از سال گذشته شبکه توزیع کالاهای یارانه ای از سوی استاندار مشخص شده است که باید بخش زیادی از این اقلام در دسترس اقشار ضعیف از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تعاونی های کارگری و حاشیه نشین ها قرار گیرد.

همچنین طبق دستور شجاعی هر نوع قطعه بندی در مرغ فروشی ها تخلف است و باید برخورد شود و همچنین به هیچ عنوان نباید مرغ بالاتر از قیمت تنظیم بازار به فروش برسد.

 سال جاری به منظور نظارت بیشتر بر بازار با مشارکت بسیج ادارات، اصناف و سپاه پاسداران تعداد بازرسی ها در سطح بازار افزایش داشته است.

نداشتن تابلوی قیمت، قیمت های مختلف برای یک کالا و پنهان کردن کالا تخلف محسوب می شود و مردم می توانند این تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک