شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ساعت ۱۲:۱۵

توزیع بیش از ۷ میلیاردتومان اقلام امدادی میان زلزله‌ زدگان سی سخت

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ارزش ریالی اقلام زیستی و امدادی توزیع شده میان زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد، به رقم ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
توزیع بیش از ۷ میلیاردتومان اقلام امدادی میان زلزله‌ زدگان سی سخت,

کریم همتی،  در خصوص آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات در مناطق زلزله زده سی سخت و یاسوج گفت: تا ساعت ۶ صبح امروز چهارم اسفند ماه، مجموعاً ۱۴ هزار و ۳۳۹ نفر اسکان اضطراری یافته و بنا بر اعلام سازمان اورژانس کشور، ۶۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

وی با توضیح درباره اقلام امدادی توزیع شده میان آسیب‌دیدگان این زلزله عنوان کرد: تا کنون ۶۶۴۴ کیلوگرم نایلون پوششی، ۹۴۵ تخته پتو، ۷۰ تخته موکت، ۱۹۶۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۲۱۴ شعله وسیله گرمایشی میان آسیب دیدگان توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور ۲۸۹ نیروی عملیاتی امداد و نجات در این منطقه تصریح کرد: تاکنون ۷۹ دستگاه خودروی امدادی شامل خودروهای سبک و سنگین و یک فروند بالگرد برای امداد رسانی به ویژه در ۱۴۷ روستای آسیب‌دیده این حادثه به کار گرفته شده است.

ساعت ۲۲ مورخ ۲۹ بهمن ماه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان حوالی شهرستان سی سخت را لرزاند و تاکنون نیز نیروهای امدادی در حال انجام عملیات امداد و نجات در این مناطق هستند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک