جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ساعت ۲۱:۱

۶۰درصد "نوزادان فرانسوی" حاصل روابط جنسی خارج از ازدواج!

در زمان حاضر ۶۰درصد "نوزادان فرانسوی" حاصل روابط جنسی خارج از ازدواج هستند؛ شاهدیم که نهاد خانواده و ازدواج در سایر کشورهای اروپایی نیز اهمیت خود را از دست می‌دهد.
۶۰درصد "نوزادان فرانسوی" حاصل روابط جنسی خارج از ازدواج!,
 آخرین داده‌های "Eurostat" نشان می‌دهد که فرانسه بیشترین آمار تولدهای خارج از ازدواج اروپا را دارد، به‌طوری که بیش از 60 درصد از تولدهای ثبت‌شده در سال 2018 ثمره ازدواج نبوده است! 

کشور فرانسه , اتحادیه اروپا , فرزندآوری , سبک زندگی ,

در زمان حاضر، نوزادانی که به‌واسطه ازدواج‌های رسمی در فرانسه به دنیا می‌آیند در اقلیت هستند؛ شاهدیم که نهاد خانواده و ازدواج در سایر کشورهای اروپایی نیز اهمیت خود را از دست می‌دهد بنابراین، اکثر تولدها در هفت کشور عضو دیگر اتحادیه اروپا، از جمله پرتغال و سوئد نیز خارج از ازدواج صورت می‌گیرد.

آداب و رسوم برخی از همسایگان فرانسه مانند ایتالیا و آلمان سنتی‌تر به‌نظر می‌رسد با این حال 34 درصد از نوزادان این کشورها نیز از والدین مجرد به دنیا می‌آیند! کمترین میزان تولدهای خارج از ازدواج در یونان مشاهده می‌شود که حدود 11 است.

گفتنی است که اریک دوپون مورتی، وزیر دادگستری فرانسه اخیراً اظهار کرده بود که مایل است 18سالگی را به‌عنوان سن قانونی برای ابراز رضایت نسبت به برقراری رابطه جنسی با اعضای خانواده تعیین کند!

 

انتهای پیام/+

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک