چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ساعت ۱۸:۰

مزدا برای اولین بار در صدر فهرست معتبرترین خودروسازان جهان قرار گرفت

شرکت خودروسازی مزدا برای اولین بار در صدر فهرست سالانه نشریه گزارشات مصرف کنندگان درباره معتبرترین برندهای خودروی جهان قرار گرفته است.
مزدا برای اولین بار در صدر فهرست معتبرترین خودروسازان جهان قرار گرفت,
شرکت خودروسازی مزدا برای اولین بار در صدر فهرست سالانه نشریه "گزارشات مصرف کنندگان" Consumer Reports درباره معتبرترین برندهای خودرو قرار گرفته است.

در این فهرست که روز پنجشنبه منتشر شد چهار خودروساز دیگر جهان از جمله "بی ام و"، "سوبارو"، "پورشه" و "هوندا" در میان پنج برند برتر بودند.

آلفا رومئو نیز با حضور در مکان آخر در فهرست 32 برند خودروسازی، نتوانست به شهرت خود برای قابلیت اطمینان بودن کمکی کند. کمی جلوتر از آلفا، لندرور، میتسوبیشی ، جیپ و لینکلن قرار داشتند.

برخلاف اکثر نشریه های ماشین و خودرو، "گزارشات مصرف کنندگان" در واقع خودروهای مورد آزمایش خود را خریداری می کند و این کار را به صورت ناشناس انجام می دهد. همچنین از مشترکین خود نیز نظرسنجی می کند.

بهترین برندهای سال گذشته پورشه و جنسیس بودند، اما جنسیس امسال 13 پله در این لیست سقوط کرد. لینکلن از این هم بدتر بود و با 15 پله سقوط به جایگاه 28 ام رسید.

شرکت فناوری تسلا که سازنده خودروهای برقی است، از جایگاه یازدهم به شانزدهم سقوط کرد. این در حالی است که برند تسلا هنوز هم از مینی، کیا و فولکس واگن معتبرتر است.

انتهای پیام/

 

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک