پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ساعت ۱۲:۴۷

قالیباف:&#۱۶۰;اجرای پروتکل الحاقی باید متوقف شود/دسترسی فراپادمانی غیرقانونی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق قانون مصمم به توقف کامل اجرای پروتکل الحاقی هستیم و هرگونه دسترسی فراپادمانی ممنوع و غیرقانونی است.
قالیباف: اجرای پروتکل الحاقی باید متوقف شود/دسترسی فراپادمانی غیرقانونی است,
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 4 اسفند) قوه مقننه و  پس از ارسال گزارش مجلس درباره تخلف دولت در اجرای قانون اقدام راهبردی و توافق سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی به قوه قضائیه، گفت: مجلس شورای اسلامی مطابق قانون وظیفه پیگیری و اجرای قوانین را برعهده دارد.

وی ادامه داد: مطابق قانون بخش هایی از تعهدات پیش بینی شده در زمان خودش اجرایی شده و از فردا نیز باید قانون مرتبط با پروتکل الحاقی اجرا شود.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی مصمم به توقف کامل پروتکل الحاقی، دسترسی ها و همه موضوعات قانونی است لذا هرگونه دسترسی بیش از پادمان ممنوع و غیرقانونی است و نظارت بر این امر وظیفه قوه مقننه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و انرژی از طرف مجلس موظف به نظارت میدانی بر مسائل یاد شده و ارائه گزارش در این راستا هستند.

قالیباف اظهار داشت: طبعا هرگونه تخلف از قانون را نمی پذیریم و براساس مصوبات مجلس امورات را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک