چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ساعت ۸:۴۹
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

ثبت نام طرح زمستانه خرید کتاب در خراسان شمالی آغاز شد / برخورداری از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب

رضا رضایی با اشاره به اینکه ثبت نام در طرح زمستانه خرید کتاب استان از روز 26 بهمن ماه در استان آغاز شده است، گفت: کتاب فروشی ها تا روز پنجم اسفند ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
ثبت نام طرح زمستانه خرید کتاب در خراسان شمالی آغاز شد / برخورداری از 25 درصد یارانه خرید کتاب,

رضا رضایی، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: ثبت‌نام طرح زمستانه خرید کتاب سال جاری  از روز یکشنبه ۲۶ بهمن، آغاز شده است  که تمامی کتابفروشی‌ها می‌توانند تا روز سه‌شنبه پنجم اسفندماه با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: سقف خرید کتاب برای هر خریدار در این طرح، ۲۰۰ هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.


رضای با اشاره به اینکه کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید شرکت در طرح زمستانه کتاب۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند، خاطرنشان کرد: ابلکه این کتاب فروشی ها با مراجعه به پنل کاربری شان شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک