جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۳۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ساعت ۱۰:۳۴
گزارش تصویری؛

پرواز زباله ها در پیش قلعه

در حالی که محیط زیستی‌ها در هر فرصتی به ضرورت رعایت الزامات و قوانین مدیریت پسماند تاکید دارند، ولی کماکان محل دفن زباله های شهر پیش قلعه از توابع شهرستان مانه و سملقان وضعیت نگران کننده ای دارد.
پرواز زباله ها در پیش قلعه,زباله، پیش قلعه، خراسان شمالی، محیط زیست

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان، در حالی که محیط زیستی‌ها در هر فرصتی به ضرورت رعایت الزامات قوانین مدیریت پسماند تاکید دارند، ولی کماکان محل دفن زباله های پیش قلعه وضعیت نگران کننده ای دارد.

 دفن زباله به طور کامل در این محل انجام نمی شود و این خطر بزرگی برای محیط زیست و شیوع بیماری محسوب می شود. 

اغلب زباله ها در محل دفن زباله پیش قلعه، زباله های خشک و پلاستیکی هستند که احتمال انتشار آن ها توسط باد وجود دارد اما نکته مهمتر شرایط حساس کنونی و انتشار ویروس کرونا است چراکه ممکن است بعضی از این زباله ها آلوده به ویروس کرونا باشند و با این روش دفن غیر اصولی سبب ابتلا افرادی شوند که با این زباله ها ارتباط دارند.

شهرداری پیش قلعه، در اختیار نداشتن دائمی ماشین های جمع آوری زباله و اجاره دوماه یکبار  آن ها را از عوامل منتشر شدن زباله ها در فضای باز عنوان کرده و اعلام کرد با توجه به شرایط فعلی کاری نمی توان انجام داد.



 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک