شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ساعت ۱۳:۱۶
معاون وزیر راه اعلام کرد

آمادگی برای نخستین پرواز واکسن کرونا به ایران

در پی اظهارات وزیر بهداشت برای واردات نخستین محموله واکسن کرونا طی روزهای آتی، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: هواپیماهای ایرانی کاملا آماده واردات محموله‌های واکسن کرونا هستند اما تا کنون درخواستی در این زمینه نداشته‌ایم.
آمادگی برای نخستین پرواز واکسن کرونا به ایران,

واکسن کرونا و واردات آن برای آغاز واکسیناسیون در ایران یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم در این روزها به شمار می‌رود و هر یک از شهروندان منتظرند تا ببینند پس از کشورهای متعدد، تاریخ پرواز نخستین محموله وارداتی واکسن کرونا به ایران و آغاز واکسیناسیون در چه روزی ثبت خواهد شد.

البته در این میان مباحث مختلفی درباره حصول اطمینان بیشتر برای واردات واکسن از منابع مطمئن مطرح شده و سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اخیرا درباره آخرین وضعیت ورود واکسن کرونا به کشور، گفت: درباره واکسن این مژده را بدهم که ما واکسن را برای تزریق، قبل از رسیدن واکسن تولید خودمان تدارک دیدیم و منابع آن را تامین کردیم. آقای رییس جمهور هم هر روز پیگیر هستند و ان‌شاءالله در روزهای آینده اولین پارت‌های واکسن وارداتی را از منابع مطمئن وارد خواهیم کرد.

شهرام آدم نژاد -معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی – در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی درباره اینکه نخستین پرواز محموله واکسن کرونا چه روز و تاریخی خواهد بود؟ اظهار کرد: از این موضوع اطلاعی نداریم چرا که تا کنون خبری در این زمینه به ما نداده‌اند.

وی افزود: هیچ مشکلی برای واردات واکسن کرونا نداریم و در هر روز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخواهد، آن را از هر کشوری اعلام کند، وارد خواهیم کرد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: هواپیماهای ایرانی آمادگی کاملی از نظر امکانات لازم برای واردات محموله‌های مختلف واکسن کرونا را دارند و هر نوع تجهیزات و شرایطی را که به ما بگویند در هواپیماهای حامل واکسن اعمال می‌کنیم و از این منظر نیز هیچ مشکلی نداریم.

با این شرایط باید دید نخستین پرواز برای واردات واکسن کرونا چه روزی انجام خواهد شد و واکسیناسیون چه روزی در ایران آغاز می‌شود.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک