شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۱:۴۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین خبر داد:

همکاری ۴۰۰ بسیجی با بهداشت اسفراین در طرح شهید سلیمانی

ابوالفضل باقری گفت: در راستای تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان بسیج،  بیشتر ۴۰۰ نفر بسیجی در قالب تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی در طرح قرارگاه شهید سلیمانی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسفراین همکاری می کنند.
همکاری ۴۰۰ بسیجی با بهداشت اسفراین در طرح شهید سلیمانی,

سرهنگ  ابوالفضل باقری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک در اسفراین با اعلام این خبر اظهار داشت: برای این اقدام جلسه شورای راهبردی مقابله با کرونا در شهرستان تشکیل و به ۱۴۵ پایگاه محلات شهرستان آماده باش داده شد.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان  در مجموع ۷۶ خانه بهداشت وجود دارد که ۶۷مورد در روستاها و ۹مورد در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند، افزود: جلسات شورای راهبردی کرونا در این اماکن برقرار شده و با حضور بهورز، فرمانده پایگاه بسیج، شورا و دهیاران کارشان را شروع کرده اند.

 

سرهنگ باقری با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در قالب چهار کمیته  تخصصی شامل کمیته حمایتی ،کمیته مراقبتی و رهگیری ، کمیته نظارتی و کمیته آموزش در حال پیگیری و اجرا است،  افزود:  تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر بسیجی بصورت داوطلبانه به اداره بهداشت شهرستان معرفی شدند که پس از گذراندن دوره آموزشی و مشخص شدن وظیفه آنان در کمیته عملیاتی اقدام می کنند.

 

وی تصریح کرد: در این طرح تا کنون ۳۰۰بسته معیشتی برای خانواده هایی که به کرونا مبتلا شده اند و نیاز به حمایت دارند در حال توزیع است.

 

باقری افزود: بسته معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از کرونا که طبق اعلام شبکه بهداشت در  قرنطینه خانگی هستند در نظر گرفته شده است که با کمک خیرین محلی تهیه و در حال توزیع است.

 

سرهنگ باقری گفت: فعالیت بخش نظارتی با حضور تیم های نظارتی شامل فرمانده پایگاه ها،معتمدین محله ،ائمه جماعت ،بسیجیان و در موارد خاص ماموران نیروی انتظامی با نظارت به مراسم های عزا و عروسی ، کسبه محله و.. در باب رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فواصل مختلف نظارت انجام وظیفه می کنند.

 

انتهای پیام/حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک