شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ساعت ۱۳:۲۷
عالم اهل تسنن در خراسان شمالی:

ترور دانشمندان هسته ای نشان دهنده اوج استیصال دشمن در برابر قدرت ایران است

خال محمد آخوند سرافراز گفت: ترور دانشمندان هسته ای نشان دهنده اوج استیصال استکبار در برابر قدرت علمی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است.
ترور دانشمندان هسته ای نشان دهنده اوج استیصال دشمن در برابر قدرت ایران است,

خال محمد آخوند سرافراز، کارشناس مسائلی دینی در حوزه اهل تسنن خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند متعهد و متخصص صنعت هسته ای کشور اظهار داشت: خباثت و پلیدی تروریست‌های آمریکایی و صهیونیستی در به شهادت رساندی دانشمندان هسته ای کشور بدون تردید درخت وحدت و انسجام ملی در مقابل جبهه کفر و باطل را در منطقه و جهان تنومندتر می‌کند و در ادامه ریشه ظلم و بساط صهیونیست و استکبار جهانی را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

آخوند سرفراز افزود: این اتفاقات نه تنها در اراده ملت ایران در حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب تردید ایجاد نمی‌کند بلکه خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب تزریق می‌کند و موجب تثبیت و تحکیم انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعا اینگونه رفتارهای دشمنان نظام، مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی را در برابر آنان متحدتر و منسجم تر از گذشته کرده و به کوری چشم آنان این ملت راه پر افتخار شهدای انقلاب اسلامی را با صلابت تر ادامه خواهند داد.

وی بیان داشت: گروهک ها و دست پرورده های آمریکای شیطان صفت و رژیم صهیونیستی و رژیم های مرتجع منطقه با این اعمال وحشی گری ها می خواهند ثبات، امنیت و وحدت ملت ایران را بر هم زنند و به اهداف شوم خود که همانا سلطه ی دشمنان بر ملت ایران است دست یابند اما بی شک ملت ایران همچون گذشته با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری توطئه های آنان را خنثی خواهند کرد.

این عالم اهل تسنن خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اینجانب و به نمایندگی از جامعه اهل تسنن استان، تسلیت خود را به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای و خانواده آن شهید بزرگوار عرض می کنم و به دشمنان میهن مان قاطعانه اعلام می کنم که انتقام خون پاک شهید فخری زاده توسط سربازان گمنام امام زمان و دستگاه های امنیتی وانتظامی گرفته خواهد شد.

 

انتهای پیام/ بهنام وحیدی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک