جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ساعت ۱۲:۴۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ارتباط ترور شهید فخری زاده با آزادی جاسوس صهیونیستی معنی دار است

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی گفت: ترور دانشمند هسته ای ایران چند روز بعد از آزادی جاسوس صهیونیستی توسط ایران و سخنان نتانیاهو معنی دار بوده و نشان دهنده این است که این اقدام یک حرکت بین المللی و برنامه ریزی شده است.
ارتباط ترور  شهید فخری زاده با آزادی جاسوس صهیونیستی معنی دار است,

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با ترور دکتر محسن فخری زاده با بیان اینکه  شکی نیست که دشمن سرمایه های انسانی کارآمد کشور را شناسایی کرده و در صدد از بین بردن آنان است، اظهار کرد: در این میان نقش جاسوسی همچون جاسوسان صهیونیستی که طی چند روز گذشته آزاد شدند، قطعا بی تاثیر نیست.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه دشمنان، دانشمندان ایران را عامل اقتدار و پرقدرت نگه داشتن کشور می دانند، گفت: تروریست ها قله های قدرت کشور را نشانه گرفته اند، گرچه از این نیروهای قدرتمند در ایران اسلامی کم نیستند.

وی یادآور شد: شهید فخری زاده که روز گذشته در حادثه تروریستی به شهادت رسید یکی از بزرگ مردان، ذخایر انقلاب و شاگرد امام و رهبری بود که در انقلاب رشد کرد، تربیت شد و معقتد بود که برای روی پای خود ایستادن باید از تکیه به بیگانه دست برداشته شود.

حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: این دانشمندان هسته ای شهدای استقلال و اقتدار هستند و دشمن نمی خواهد دانش های فتح نشده به دست دانشمندان ایران فتح شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی را شهید کردند اما مکتبش استوارتر از قبل ادامه پیدا کرد، گفت: شهید فخری زاده نیز یک شخص نبود بلکه یک فکر و جریان بوده و قطعا چندین نفر را در این زمینه تربیت کرده است و همچون شهید طهرانی مقدم که بعد از شهادتش راهش استوارتر ادامه پیدا کرد را این شهید نیز ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: دشمن خیال نکند با شهادت یکی از این دانشمندان راهشان را از بین می برد چراکه در ایران اسلامی از این نیروهای نخبه، متخصص و متعهد به فراوانی تربیت شده و قطعا پروژه های نیمه تمام شهید فخری زاده با کمال موفقیت به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید برای ساختن کشور به نیروهای داخلی اتکا کنیم و چشم به دروازه های بیرون نداشته باشیم، گفت: پیروزیها و شکست های آمریکا در انتخابات نباید روی کشور تاثیر بگذارد، بلکه باید در داخل کشور برای تمدن سازی دینی مان برنامه ریزی داشته باشیم.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: متاسفانه در برخی از مدیران داخلی ضعفی وجود دارد که گمان می کنند اگر تکیه بر دیگران داشته باشند راهی باز می شود، اما این تجربه ای بوده که در سالهای اخیر موفق نبوده و جواب نداده است.

وی ادامه داد:  مسئولانی که هنوز هم سخن از مذاکره و رفع تحریم با روی کار آمدن رییس جمهور جدید می زنند، بدانند هدفدشمن هدفش ایستادگی در مقابل انقلاب اسلامی ایران ، بنابراین اینکه چه شخصی رییس جمهور باشد، هیچ فرقی نخواهد داشت زیرا همگی مهره های یک زنجیره اند و هدف مشترکشان اقتدار نداشتن ایران، به تمدن نرسیدن ایران و پیشرفت نکردن ایران است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با ترور دانشمندان ایران به گمان خودشان بال و پر نظام را کوتاه می کنند اما کور خوانده اند، مکتبی به نام مقاومت که محصول رشادت های سردار سلیمانی است، در کشور وجود دارد و هر شهیدی که جانش را تقدیم انقلاب می کند، چندین انسان متعهد راهش را ادامه می دهند.

 

انتهای پیام/ رحمانی  

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک