جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ساعت ۱۳:۳۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاجرم عنوان داشت:

برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در جاجرم/ ۱۳ هزار نان رایگان پخت و توزیع می شود

سرگرد محمدنیا از برگزاری 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در جاجرم خبر داد و گفت: اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم، تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی، توزیع ۱۳ هزار نان رایگان در بین نیازمندان بخشی از برنامه های شاخص پیش بینی شده در این شهرستان است.
برگزاری 100 عنوان برنامه هفته بسیج در جاجرم/ 13 هزار نان رایگان پخت و توزیع می شود,

سرگرد محمد نیا، فرمانده سپاه شهرستان جاجرم در گفت‌وگو با خبرنگار عصراترک در جاجرم اظهار داشت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی، فرهنگ خدمت رسانی به محرومان و مظلومان است.

وی با بیان اینکه بسیج از ابتدای راه اندازی اش تاکنون همواره در عرصه های مختلف پای کار بوده است، گفت: امروز نیز بسیج برای مقابله با ویروس کرونا با تمام قوا به میدان آمده است و در عرصه های تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر و خیابانها، کمک به پرسنل بهداشت و درمان، اجرای محدودیت ها و آموزش به مردم خدمت‌رسانی داشته است.

سرگرد محمدنیا با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود کشور قطع زنجیره انتقال کرونا هیچ برنامه تجمعی در این هفته برگزار نمی شود، گفت: فضاسازی مناسب در کلیه ادارات، مساجد و پایگاهها، دیدار با امام جمعه و تجدید بیعت بسیجیان با ولایت،  نمایش اقتدار بسیجیان در روز ۵آذر با سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت مجازی و  برگزاری جشنواره نجم با سخنرانی رئیس مجلس مجلس در روز دوم آذر سالروز تاسیس بسیج دانشجویی از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

وی همچنین اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم،  تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی، توزیع ۱۳ هزار نان رایگان در بین نیازمندان،  برگزاری کمیته مطالبه گری مردمی و میز خدمت با دعوت از نماینده مجلس، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری و کتابخوانی در سطح پایگاهها به صورت مجازی، اجرای پاتوقی های گروه سرود را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ تقی زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک