پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ساعت ۱۰:۳۸
فرماندار شیروان:

مراکزی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می شود/اتاق اصناف شیروان بسیار ضعیف عمل می کند

امین رضا مرآتی گفت: از روز شنبه و با آغاز طرح محدودیت کرونا مراکز و واحدهای صنفی که نکات ابلاغ شده را رعایت نکند به مدت 2 هفته پلمب می شود.
 مراکزی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می شود/اتاق اصناف شیروان بسیار ضعیف عمل می کند,

به گزارش عصراترک از شیروان، امین رضا مرآتی فرماندار شیروان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان شیروان اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور اگر اقدام ویژه ای انجام ندهیم گرفتار غافلگیری بزرگی خواهیم شد .

مرآتی افزود: اجرای درست دستورالعمل ها از دستگاه های اجرایی شروع شود تا با کمک مردم بتوانیم زنجیره انتقال بیماری کرونا را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه در اجرای قوانین وضع شده از روز شنبه با کسی تعارف نداریم، گفت: گروه اقدام بطور ویژه وارد عمل شده و از روز شنبه اداره، بانک و سایر دستگاه های خدمات رسان در صورت رعایت نکردن پروتکل ها پلمپ می شوند.

وی با بیان ضعیف خواندن عملکرد اتاق اصناف در این شهرستان اظهارداشت: مجموعه اتاق اصناف نه اعتقاد و نه درکی از شرایط فعلی کشور ندارد گرچه کسبه همکاری خوبی داشتند اما بعنوان متولی دیگرهیچ انتظاری از اتاق اصناف نداریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان با اشاره به اینکه به همت مردم و مسئولین وضعیت انتشار انتشار و ابتلا به ویروس کرونا در فاز نارنجی است، تصریح کرد: در اجرای دستورالعمل ها، بین آسیب اقتصادی و آسیب جانی قطعا آسیب جانی را انتخاب می کنیم و در اجرای  محدودیت ها باید به گونه ای عمل کنیم که در گام اول اجازه ندهیم به وضعیت قرمز برسیم و در گام دوم از فاز نارنجی به فاز زرد برسیم.

وی با بیان اینکه از روز آغاز دستورالعمل با متخلفین بدون مماشات برخورد می شود، افزود: عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان جرم است و مصوب می کنیم نانوایی هایی که مرتکب تخلف شوند در محل 20 درصد از سهمیه آرد آن کسر و به نانوایی مجاور داده می شود.

مراتی با هشدار جدی به بانک ها خاطرنشان کرد: بانک ها یکی از مشاغلی هستند که بیشتر در معرض این بیماری هستند،اما مدیران بانک ها برای حفظ سلامت مردم و کارکنان باید مدیریت کنند و از روز شنبه اگر بانکی رعایت نکند پلمب می شود.

وی گفت: بانک ها، دفاتر پیشخوان، نانوایی ها و دفاتر ثبت اسناد و ازدواج اگر موارد را رعایت نکنند پلمب می شود و تا این پلمپ تا 2 هفته ادامه دارد.

مراتی گفت: رستورانها، کافی شاپ ها، جگرکی ها، چایخانه ها و ... اگر می خواهند تعطیل نشوند فعالیتشان باید فقط بصورت برون بر باشند و تحت هیچ شرایطی حق ندارند ارباب رجوع را در محل خدمت رسانی کنند.

فرماندار گفت: تجمع دستفروشان در میدان انقلاب ممنوع است.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک