شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۰۳ - ساعت ۱۰:۵۴
به دلیل آلودگی محیط زیست/

سنگ شکن شیروان پلمپ شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از پلمپ یک واحد آلاینده محیط زیست در خراسان شمالی خبرداد.
به گزارش اترک نیوز، علی اصغر مطهری با بیان این خبر افزود: با عنايت به ضوابط و قوانين موجود از جمله قانون حفاظت و بهسازي محيط زيست و قانون نحوه جلوگيري از آلودگي هوا، برخورد جدي با واحدهاي آلاينده محيط زيست که ضوابط و استانداردهاي قانوني مورد عمل را علي رغم پيگيريها و اخطارهاي زيست محيطي رعايت نمي کنند در دستور کار اين اداره کل قرار دارد. 
مطهری اظهار داشت: بدين منظور با توجه شکایت های مردمی ناشی از فعاليت  یک واحد سنگ شکن در شهرستان شیروان  که باعث آلودگی بیش از حد مجاز شده بود، این واحد تا رفع کامل آلودگی محیط زیست پلمپ شد. 
وی تصریح کرد:براساس ضوابط و قوانين ، چنانچه کارخانجات و کارگاههايي که موجب آلودگي محيط زيست می شوند، در مهلت معين تعيين شده براساس اخطاريه هاي کتبي محيط زيست، نسبت به رفع موجبات آلودگي مبادرت و يا نسبت به جابجايي به مکان مجاز مورد  تأييد محيط زيست اقدام نکنند، با هماهنگی مقامات قضایی، از ادامه فعاليت واحدهاي ياد شده تا زمان رفع آلايندگي جلوگیری می شود. 
وی خاطرنشان کرد: اداره کل حفاظت محيط زيست خراسان شمالي در راستاي انجام وظايف و مأموريت هاي محوله و به منظور برقراري و ثبات و تعادل محيط زيست و جلوگيري از بروز بحرانها و معضلات زيست محيطي و اتلاف منابع، با جديت و بصورت مستمر، کليه واحدهاي توليدي صنعتي استان را مورد نظارت، پايش و بازديد قرار مي دهد.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک