در حال بارگذاری
فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد:

کلاهبرداری میلیاردی در بجنورد

شماره خبر : 1966 - https://asreatrak.ir/short/eqrn1

فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو نفر کلاهبردار سابقه‌دار و کشف ۲۰ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۴۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار سعید مطهری زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام چند فقره کلاهبرداری با ترفند خریدوفروش خودرو در سطح شهر بجنورد، بلافاصله رسیدگی به موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند دو نفر کلاهبردار سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کنند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۲۰ فقره جعل و کلاهبرداری اعتراف کردند، تصریح کرد: این افراد تاکنون ۴۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند.

سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه متهمان پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که امنیت و آرامش مردم را مختل کند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و از مردم هم انتظار داریم تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات