در حال بارگذاری
فرمانده انتظامي فاروج خبرداد:

کشف 3 راس اسب سرقتي در فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از شناسایی و دستگیری یک سارق و کشف ۳ راس اسب سرقتی به ارزش ۳ میلیارد ریال در یکی از روستاها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از پایگاه خبری پلیس علیرضا پوربه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پاسگاه انتظامی شیرقان مبنی بر اینکه در سال جاری تعداد ۳ راس اسب از بنده در مشهد سرقت شده و هم اکنون آن‌ها را در یکی از روستاها شناسایی کرده‌ام، لذا بررسی موضوع جهت صحت و سقم آن در دستورکار مأموران قرار گرفت.

وی بیان داشت: در بررسی‌های میدانی و پلیسی ماموران انتظامی پاسگاه شیرقان مشخص شد یکی از اهالی روستاهای اطراف شهرستان فاروج اقدام به نگهداری تعداد ۳ راس اسب نموده که ماموران با هماهنگی قضایی بهمراه شاکی به محل عزیمت و اسب‌های مسروقه مورد شناسایی وی قرار گفت.  

فرمانده انتظامی فاروج با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با مخلان نظم و آسایش شهروندان برخورد کرده و از شهروندان تقاضا داریم توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات