در حال بارگذاری
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه خبرداد:

کشف ۴ کیلوگرم تریاک توسط پلیس گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف چهار کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

محمد رضا قائمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: طی یک عملیات مشترک ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان گرمه و پلیس مبارزه با مواد مخدر جاجرم و عملیات ویژه استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دریافتند که افرادی با یک دستگاه خودرو سواری در حال انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های همجوار به این استان می‌باشند لذا موضوع  در دستور کارپلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مواد مخدر با هماهنگی قضائی خودروی مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در کمربندی جاجرم خودرو را توقیف و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی  با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متهم مقدار چهار کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردید، خاطر نشان کرد: در این عملیات دو سوداگر مرگ دستگیر و یک خودرو توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در پایان با تأکید بر تشدید اقدامات پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ نمی‌دهد.

انتهای خبر/د

0 نظر

ارسال نظرات