در حال بارگذاری
رئیس هيأت ورزش‌های همگاني خراسان‌شمالي:

ورزشکاران جزء اولین نفرات پای صندوق‌رأی هستند

رئیس هيأت همگاني خراسان‌شمالي گفت: همیشه ورزشکاران کشور و استان جز اولین نفراتی هستند که پای صندوق‌های رأی می‌روند.

مجید جودت در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: نامزدهای ریاست جمهوری که توسط مجلس خبرگان تایید شده هستند قطعا صلاحیت ریاست جمهوری را دارند اما باید بررسی کرد که در کار اجرایی، برنامه و طرح‌های‌شان چه نکاتی را مد نظر قرار دادند.  

وی افزود: خوشبختانه شهید رئیسی طوری عمل کرد که  شاخصه، میزان و خط کش مردم برای رای دادن آیت‌الله رئیسی است به عبارت دیگر رئیس جمهور آینده باید مثل شهید رئیسی، میدانی، مردمی، حرف و عملش یکی باشد و سیاست‌هایش به سیاست‌های نظام هم نزدیک باشد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی در مورد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مردم کشور دیدگاه بالا و روشنی دارند و این نکته را می‌دانند اگر به طور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند این نه تنها برای فرد بلکه برای جامعه بین الملل هم تاثیرات بسزایی دارد همچنین دشمن هم منتظر است تا حمایت مردم از نظام کم شود تا ازاین قضیه استفاده کند و آبروی ملی را از بین ببرد.  

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی بارها و بارها ثابت کرده که همیشه در میادین است، ادامه داد: همیشه ورزشکاران کشور و استان جز اولین نفراتی هستند که پای صندوق‌های رای می‌روند بنابراین هیچ مشکلی در خصوص حضور حداکثری ورزشکاران وجود ندارد.

جودت با بیان اینکه جوانان کشور، سیاست را خیلی خوب متوجه می‌شوند، تصریح کرد: قشر جوان فریب ظاهر انسان‌های مکار را نمیخورد و مطمئنا این اثرگذاری و تبیین را در خانواده و دوستانشان  انجام می‌دهند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی در پاسخ به این سئوال که حضور کمرنگ مردم آیا در کشور اثردارد، گفت: هیچ خللی در اهداف نظام و کشوربه وجود نمی‌آید شاید در جوامع یک مقداری در چند صباحی جولانی بدهند اما در نهایت با درایت و حضور مقام معظم رهبری این کشتی با دریاداری ایشان به ساحل امن و امنیت خواهد رسید و پرچم اسلام را  به دست امام زمان(عج) خواهد داد.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات