در حال بارگذاری
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد:

مشارکت پرشور در انتخابات، دشمن را ناامید می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: حضور و مشارکت بالا در انتخابات در ثبات جمهوری اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی، احساس یاس خواهد کرد و وحدت ملی را بیشتر می‌کند.

اعظم‌السادات افشین فر در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اظهار داشت: کاندیدای اصلح در درجه اول باید ولایت‌پذیری و کارنامه عمل روشنی داشته باشند که قطعاً طی سال‌های فعالیتی‌اش در مکان‌های مختلف این مواضع دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرد اصلح باید کارهای بزرگی را طی دوره کاری‌اش انجام داده باشد، گفت: ریاست‌جمهوری مقام مهم و رئیس دولت بودن کار بسیار دشواری است، خصوصاً در شرایط خاصی که جمهوری اسلامی دارد، بنابراین باید فرد تلاشگری این حوزه را در دست بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به اینکه برنامه‌های آگاهی‌بخشی صداوسیما توانسته خیلی مؤثر باشد، گفت: البته رسانه‌های مجازی باتوجه‌به اینکه مردم بیشتر زمانشان را در فضای مجازی سپری می‌کنند خیلی اثرگذار است.

 وی ادامه داد: تبلیغات و مناظرات خیلی مهم هستند و در دوره فعلی برنامه‌های جدیدی به‌صورت میزگردهای تخصصی روی کارآمد، توانست به مردم شناخت آگاهانه‌تری را برای انتخابشان بدهد.

افشین فر در این باره توضیح داد: به‌طورکلی حضور پرشور مردم ایران در مناسبت‌ها و مراسم‌های مختلف از جمله تجمعات، راهپیمایی‌ها باعث ناامیدی دشمن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات موضوع خیلی مهمی است و آمار و ارقام آن غیرقابل‌تغییر بوده، ادامه داد: حضور پرشور باعث ناامیدی دشمن و حمایت از نظام خواهد بود.

رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد بیان داشت: حضور حداکثری در انتخابات قدرت کشور را در منطقه بیشتر می‌کند و کشورهای دوست ایران به ما افتخار و اتکا بیشتری خواهند داشت.

افشین فر گفت: نکته قابل‌توجه این است که بنابراین حضور و مشارکت بالا در انتخابات می‌تواند در ثبات جمهوری اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی، احساس یاس خواهد کرد و وحدت ملی را بیشتر می‌کند و این پشتوانه را به دولت جدید می‌دهد که مردم حامی شما هستند.

این مسئول در این باره بیان داشت: مهم‌ترین برنامه دولت سیزدهم موضوع اقتصادی و قراردادهای تجاری با سایر کشورها بود که باید ادامه پیدا کند.

وی همچنین تقویت جبهه مقاومت در مقابل امریکا و اسرائیل، خدمت به محرومان و حضور در مناطق محروم را از جمله برنامه‌های قابل‌توجه دولت شهید رئیسی خواند که دولت چهاردهم باید ادامه‌دهنده آن باشد.

مصاحبه از آرزو رحمانی 
انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات