در حال بارگذاری
وزیر کشور:

مشارکت مردم در انتخابات امری بسیار مهم است

وزیر کشور گفت: رقابت و مشارکت مردم در فرآیند انتخابات امری بسیار مهم است که با حضور گسترده مردم، به امید خدا، تضمین خواهد شد، برای این منظور، بسترهای لازم برای مشارکت مردم فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، احمد وحیدی وزیر کشور، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به فرآیند انتخابات ریاست جمهوری 1403، اظهار کرد: بسترهای لازم برای برگزاری این انتخابات آماده است، امنیت و سلامت، به حمدالله، در حد بسیار خوبی تامین شده است، همانطور که در انتخابات مجلس هم تامین شد، در این نوبت هم انشالله همینطور خواهد بود.

وی افزود: رقابت و مشارکت مردم در فرآیند انتخابات امری بسیار مهم است که با حضور گسترده مردم، به امید خدا، تضمین خواهد شد، برای این منظور، بسترهای لازم برای مشارکت مردم فراهم شده است.

وحیدی ادامه داد: کمیسیون بررسی تبلیغات فضای خوبی را در صداوسیما برای حضور کاندیداها و ارائه برنامه‌هایشان پیش بینی کرده است که رییس سازمان صداوسیما مفصل در این باره صحبت خواهد کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه برنامه‌های مناسبی طراحی شده که در کمیسیون برنامه‌ریزی و تبلغات تصویب شده‌اند، گفت: این برنامه‌های تبلیغاتی فرصت خوبی برای کاندیداها و داوطلبان است تا خود را معرفی و برنامه‌هایشان را مطرح نمایند تا شناخت خوبی از سوی مردم نسبت به کاندیداها ایجاد شود، که این مسئله به مشارکت بهتر در انتخابات کمک خواهد کرد.

 
گفتنی است؛ براساس اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی، هر نامزد ریاست جمهوری، در برنامه مناظره‌های انتخاباتی؛ فرصت ۱۰۵۰ دقیقه‌ای برای تبلیغات خواهد داشت.

0 نظر

ارسال نظرات