در حال بارگذاری
عضو شورای شهر بجنورد:

مشارکت حداکثری باعث تعظیم مقابل اجماع ملی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: مشارکت حداکثری باعث تعظیم جهانی در مقابل اجماع ملی می‌شود، ایران در عرصه‌های سازمان‌های ملل و عرصه‌های جهانی با انتخابات شکوهمند نقش برجسته و ممتاز را دست خواهد یافت.

سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» در مورد ملاک‌های فرد اصلح اظهار کرد: شرط اصلی آگاهی دقیق مردم بر شناخت کاندیدای ریاست جمهوری، تکیه بر کلام مقام معظم رهبری، با بهره‌گیری از مکتب و سیره شهدای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: شرکت در انتخابات تعهدی بر سرنوشت اجتماعی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، همچنین اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران را ارتقا می‌دهد.  

این مسئول با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات سرمایه‌های اجتماعی را در مقیاس ملی و منطقه‌ای توسعه می‌دهد، افزود: شرکت در انتخابات نقش ایران را در اقتدار جامعه جهانی نیز ارتقا می‌دهد.

موسوی در پاسخ به این سئوال که مسئولین چگونه می‌توانند در حضور حداکثری مردم اثر گذار باشند، بیان کرد: شرکت در انتخابات یک مانور ملی در حوزه اجتماعی در عرصه بین‌المللی است و  مسئولین در آگاه سازی، آگاه بخشی و بصیرت افزایی امکان نقش خواهند داشت و مسئولین با جهاد تبیین در تعیین انتخاب اصلح اثرگذار خواهند بود.

وی افزود: خدمت به مردم باعث اعتماد شده و زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود و در شرایطی که خراسان شمالی در توسعه ملی وضعیت قابل دفاع ندارد نقش حداکثری مردم استان در انتخابات در توسعه آینده تعیین کننده خواهد بود.

موسوی در مورد عاقبت حضور کمرنگ مردم در انتخابات گفت: حضور کمرنگ باعث کاستی در سرنوشت فردی، اجتماعی و ملی خواهد بود، حضور پرشکوه و شکوهمند در انتخابات باعث سربلندی جمهوری اسلامی ایران می‌شود، همچنین حضور مردم در انتخابات رابطه مستقیم با تعیین رفاه، آسایش و تامین اجتماعی مردم دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات شکوهمند باعث ایمن سازی کشور و وحدت آفرینی در جامعه می‌شود، افزود: انتخابات حماسه است و این حماسه در ابعاد جهانی جایگاه ایران را برجسته می‌کند.  

عضو شورای شهر اسلامی بجنورد بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث شکل‌گیری ایران قوی خواهد بود همچنین مشارکت حداقلی مصونیت ایران را دچار خدشه خواهد کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری باعث تعظیم جهانی در مقابل اجماع ملی می‌شود و ایران در عرصه‌های سازمان‌های ملل و عرصه‌های جهانی با انتخابات شکوهمند نقش برجسته و ممتاز را خواهد یافت.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات