در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مردم ‌دوست دارند راه شهید جمهور ادامه یابد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: حضور میلیونی مردم در سراسر کشور برای تشییع‌جنازه شهید جمهور به این معنا بوده که مردم ‌دوست دارند راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، حجت‌الاسلام رضا نوری، پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان خراسان شمالی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه در آستانه عید غدیر و انتخابات قرار داریم، قطعاً انتخابات به نحو احسن در استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید داریم که همچون دوره‌های قبل بالاترین مشارکت انتخاباتی را در استان خراسان شمالی داشته باشیم  و مردم ولایت‌مدار استان به بهترین نحو شرکت و انتخاب داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در سراسر کشور برای تشییع‌جنازه شهید جمهور به این معنا بوده که مردم ‌دوست دارند راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

نوری یادآور شد: مردم می‌خواهند فرمانی که شهید رئیسی در مباحث مختلف سیاست خارجه، مردم‌داری و تکمیل پروژه‌های ناتمام گرفته بود، ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر این موضوع که حرکت دولت سیزدهم در راستای استقلال، اقتدار ملت ایران بوده و ارتباطات سیاسی، اقتصادی کشور توسعه پیدا کرد، افزود: بنابراین از رئیس‌جمهور منتخب خواهش داریم که راه شهید جمهور را ادامه دهد.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات