در حال بارگذاری
نماینده اسبق خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی:

قانونی برای حضور حداکثری در انتخابات وضع شود

نماینده اسبق خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قانونی در مجلس مصوب شود که مردم موظف به شرکت در انتخابات شوند برای مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات کشور مفید است.

موسی‌الرضا ثروتی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: شهید رئیسی یک فرد مذهبی و علاقمند عمیق به جمهوری اسلامی، اعتقادات و دیدگاه‌های امام و رهبری بودند و با اعتقادات مذهبی که داشتند در خدمت مردم بودند و کارهای مردم را به سامان می‌رساندند.

وی افزود: شهید رئیسی بیش از پنج هزار واحد تعطیل شده را دوباره به جریان تولید برگرداند و با این کار هم برای افزایش تولید ملی که شعار سال مقام معظم رهبری بوده و هم پاسخ به ندای مردم برای اشتغال و هم تولید اقدام کردند.

نماینده اسبق خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طی ده سال گذشته رشد اقتصادی نزدیک صفر بود، گفت: شهید رئیسی در طول سه سال توانست رشد اقتصادی را افزایش دهد و ایجاد اشتغال کند کار بزرگ دیگر ایشان ساخت مسکن بود که ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسکن را شروع کردند و ۵۰۰ هزار مسکن به مردم واگذار شد و مابقی در مراحل ساختن است.

این نماینده اسبق خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چهل و پنج درصد مشارکت مردم در انتخابات گذشته بود، افزود: امیدوارم که مردم حضور پررنگ‌تری در انتخابات داشته باشند.

ثروتی با بیان اینکه در کشورهای دیگر مانند ترکیه و کشورهای اروپایی الزامی است و اگر در انتخابات شرکت نکنند جریمه می‌شوند، گفت: مردم این کشورها اگر در انتخابات شرکت نکنند، جریمه می‌شوند و باید مبلغ پولی را به حساب دولت واریز کنند.

وی در مورد اینکه بعضی از مردم به لحاظ تنبلی یا فرصت نکردن یا کم اهمیتی به آینده کشور در انتخابات شرکت نمی‌کنند، اظهار کرد: اگر قانونی در مجلس مصوب شود که مردم موظف به شرکت در انتخابات شوند ولی اختیار دارند رای سفید دهند یا به هر کاندیدایی که علاقه دارند رای دهند، برای حضور در انتخابات کشور مفید است.  

ثروتی بیان کرد: تفکرات مختلفی در کشور حاکم بوده ۳۵ سال دولت در اختیار اصلاح طلبان و معتدلین و ۱۱سال در اختیار اصولگراها بود.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات