در حال بارگذاری
فرماندار بجنورد:

شهید رئیسی رویه خدمت را پایه‌گذاری کرد

فرماندار بجنورد گفت: شهید رئیسی الگویی برای خدمت‌گزاری به مردم در جامعه بود، مسائل مردم را بی واسطه می‌شنید و بدون منت، خدمت خالصانه داشت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» محمدباقر باقرپور در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و همراهان که  امروز در فرمانداری بجنورد برگزار شد، اظهارکرد:  رئیس جمهور شهید در راه رفع مشکلات مردم بود که مزد خدمت بی منت خود را دریافت کرد.

وی با بیان این‌که دولت سیزدهم با هدایت شهید آیت‌الله‌ رئیسی اقدامات بی‌نظیری را در حوزه توسعه زیرساخت‌ها رقم زد، افزود: در خراسان شمالی به ویژه شهرستان بجنورد طرح‌ها و برنامه‌های زیادی را از سوی این دولت داشتیم که این شهرستان شاهد رشد مناسبی در همه زمینه‌ها بوده و همه این کارها مدیون زحمات و تلاش‌های رئیس جمهور شهید است.

باقرپور ادامه داد: همه ما وظیفه داریم راه شهید رئیسی را در هر کسوت و هر صنف ادامه دهیم، ادارات با خدمت به مردم، بازاریان با رعایت انصاف، نیروهای نظامی و انتظامی با تقویت نیروهای نظامی جهت ارتقاء امنیت، کشاورز و صنعتگران با تولید باید راه شهید رئیسی را ادامه دهند.

وی با اشاره به استقبال میلیونی مردم از مراسم تشییع این شهدا و در رأس آنها سید شهیدان خدمت گفت: امروز برگی دیگر از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد و همگان به چشم دیدند که مردم ایران اسلامی همواره قدردان خادمان خود بوده و تحت تأثیر پمپاژ منفی رسانه‌های دشمن قسم خورده قرار نگرفته و نخواهند گرفت.

انتهای خبر/دهقانی

 

0 نظر

ارسال نظرات