در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

شهید آیت‌الله رئیسی خدمتگزار مردم و انقلاب بود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: آیت‌الله رئیسی در مسئولیت‌های خطیر و مهمی که داشتند همواره خدمتگزار دین و انقلاب و مردم عزیز بودند و در گفتار و عمل به مبانی انقلاب و آرمان‌های امامین انقلاب پایبند بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، حجت‌الاسلام نوری در پیام شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراهش براثر سانحه هوایی اظهار داشت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مفتخر به‌عنوان خادم ملت و سرباز ولایت بود.

وی ادامه داد: همچنین حضرت آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان که در مسیر خدمت به مردم عزیز ایران به لقاءاللّه پیوستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: شهادت این عزیزان را به حضرت ولی‌عصر ارواحنا له الفداء و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و تمامی آزادی‌خواهان و جبهه مقاومت اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام نوری اضافه کرد: رجا واثق دارم که با سکان‌داری مقام معظم رهبری کشتی انقلاب در حرکت روبه‌جلوی مردم ایران هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

وی ابراز داشت: آیت‌الله رئیسی در مسئولیت‌های خطیر و مهمی که داشتند همواره خدمتگزار دین و انقلاب و مردم عزیز بودند و در گفتار و عمل به مبانی انقلاب و آرمان‌های امامین انقلاب پایبند بودند. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی یادآور شد: بی شک خدمات گسترده شهدای خدمت ذخائر ارزشمندی در دیوان الهی برای آنان خواهد بود.


انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات