در حال بارگذاری
فرمانده انتظامي شهرستان:

سارقان مغازه اسفراین دستگیر شدند

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراين از دستگيري سارقان مغازه و کشف اموال سرقتي با هوشياري مأموران پليس در اين شهرستان خبر داد.

 محمد روهنا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اسفراين، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه مأموران با انجام اقدامات پليسي و بازبيني دوربين‌هاي مداربسته موفق به شناسائي سارقان دراين زمينه در سطح شهرستان شدند، افزود: ماموران در يک عمليات غافلگيرانه متهمان را در محل مخفيگاهش دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

 روهنا با بيان اينکه متهمان در تحقيقات تکميلي پس از مواجهه شدن با دلايل و مستندات پليس به سرقت مغازه اعتراف کردند، تصريح کرد: ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان اموال سرقتي را کشف و با هماهنگي مرجع قضائي به مالباخته تحويل شد. 

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراين در پايان با اشاره به اينکه متهمان پس از تکميل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفي شد، خاطرنشان کرد: پليس در برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنيت از هيچ کوششي دريغ نمي نمايد و از شهروندان عزيز تقاضا داريم در صورت مشاهده هرگونه افراد و موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق تماس با شماره ۱۱۰به پليس اطلاع دهند.
 

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات