در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

حضور مردم در انتخابات دشمن را پشیمان می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: حضور مردم دشمن را پشیمان می‌کند و او را در توطئه‌کردن علیه نظام وادار به پشیمانی می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: شهید رئیسی که بارها از جانب مقام معظم رهبری مورد تعریف و تمجید قرار گرفت و ایشان رضایت خودشان را از عملکرد شهید اعلام کردند.

وی افزود: مردم دیدند شهید رئیسی در این سه سال چقدر تلاش کرد و تمام دوره ریاست‌جمهوری عمرش را وقف برای مردم کرد او توانست ارتباطات گسترده و وسیع را با دنیا برقرار کند جز چند تا کشور زیاده‌خواه و زیاده‌طلب که هیچ‌وقت حاضر نبودند که با نظام جمهوری اسلامی کنار بیایند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: در انتخابات اخیر کسی را انتخاب کنیم که ویژگی‌هایی از قبیل معتقد و ولایی بودن، پرکاری، دغدغه‌مند، متواضع در برابر مردم و سخت‌گیر در برابر دشمنان داشته باشد.

وی در مورد اینکه دور دوم انتخابات اهمیت بالایی دارد، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی افتخارش به پشتوانه مردمی‌اش است، مردمی که همیشه پای نظامش بودند در همه رویدادهای مهمی که اتفاق می‌افتاد و نیاز بود به اینکه مردم در میدان باشند، چون دشمنی دشمنان همچنان ادامه دارد پشتیبانی مردم از نظام هم همچنان لازم است.

نوری با بیان اینکه اگر نظام ضربه ببیند همه با هم ضربه می‌بینیم، گفت: کشور مانند کشتی می‌ماند که اگر سوراخ شود کل ساکنان کشتی در دریا غرق می‌شود نظام جمهوری اسلامی اگر ضربه ببیند هم مسئولان و هم مردمش همه با هم ضربه خواهند دید؛ چون نظام استکباری با همه مردم ما دشمنی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه در زمان کرونا دشمنان حاضر نبودند به کشور واکسن بدهند، گفت: دانشمندان کشور توانستند این را به نتیجه برسانند یا افرادی که از بیماری پروانه‌ای رنج می‌برند، دشمنان حاضر نیستند که اجازه بدهند داروهای مرتبط وارد کشور شود این یعنی دشمنی با مردم؛ لذا این دشمنی با مردم؛ چون همچنان ادامه دارد بودن در میدان از جانب مردم هم همچنان لازم است.

وی بیان کرد: اگر امروز دست به انتخاب نزنیم فردا دیگر انتقادمان به جا نیست باید امروز خودمان بیایم انتخاب کنیم تا فردا به وضعیت کشور اعتراض نکنیم.

نوری ادامه داد: گر انتقاد و دغدغه داریم باید در انتخابات شرکت کنیم و آن کسی را که فکر می‌کنیم مناسب است انتخاب کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: حضور مردم دشمن را پشیمان می‌کند و او را در توطئه‌کردن علیه نظام وادار به پشیمانی می‌کند حتی اگر کسی اعتقاد به دین هم نداشته باشد؛ اما ایرانی باشد و اعتقاد به ایران قوی داشته باشد نیاز است که در انتخابات شرکت کند و کسی که می‌تواند بار سنگینی که رئیس‌جمهور شهید در مسیرش به شهادت رسید به دوش بگیرد را انتخاب کنند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات