در حال بارگذاری
امام جمعه منطقه تازه یاب:

ایران مدیون شهید رئیسی است

امام جمعه منطقه اهل سنت تازه یاب گفت: جامعه ایران به‌خصوص شهرستان سملقان مدیون این مرد بزرگ است و اجر و پاداش این خدمت چیزی جز شهادت نبود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور مردمی، شهید رئیسی و یاران همراهانشان در مصلی تازه یاب منطقه جیرانسو شهرستان سملقان با حضور جواد بهادری، فرماندار شهرستان وحجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه، عبدالله آخوندخوش‌نظر، امام جمعه اهل سنت تازه یاب، روحانیون شیعه و سنی، فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی مسئولین شهرستان و مردم شهیدپرور منطقه برگزار شد.

امام جمعه منطقه تازه یاب ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور خدوم، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ایشان، اظهار داشت: جامعه ایران علی الخصوص شهرستان سملقان مدیون این مرد بزرگ است و اجر و پاداش این خدمت چیزی جز شهادت نبود.

آخوند عبدالله خوش‌نظر با تأکید به اینکه دکتر رئیسی الگوی خوب برای مردم‌داری بودند، گفت: ایشان در اوج تواضع و فروتنی با مردم صحبت می‌کرد و به مانند همه شهیدان با عزت زندگی کرد و با عزت و مظلومانه در راه خدمت شهید شد.

آخوند خوش نظر با اشاره به اینکه دکتر رئیسی زندگی خویش را وقف خدمت به مظلومان و محرومان کرد، افزود: رئیس جمهور شهید دارای ویژگی‌های مردمی، جهادی و با روحیه خدمت به محرومان جامعه بود و از همان روز اول در دورترین نقاط کشور حاضر می‌شد و از نزدیک به رفع مشکلات مردم می‌پرداخت.

حجت الاسلام والسملمین محمد جواد شریعتی نژاد، امام جمعه شهرستان سملقان هم در این آئین ضمن تسلیت این ضایعه دردناک گفت: شهید رئیسی به مانند همه شهیدان با عزت زندگی کرد و با عزت و مظلومانه شهید شد.

وی گفت: ریاست جمهوری نماد وحدت و سروری این سرزمین است و در تاریخ انقلاب اسلامی شهید رئیسی به‌عنواندهشتمین رئیس جمهور با رای اکثر مردم انتخاب شد و الحق در این دوره این مرد بزرگوار، رئیس جمهور همه ایرانیان چه در داخل و چه در خارج بود و نماینده شایسته‌ای برای همه مردم در مقام ریاست جمهوری بود.  

امام جمعه آشخانه با بیان شرایط و ویژگی‌های روحی مردان بزرگ این انقلاب، گفت: دکتر رئیسی همه ما را به یاد دکتر بهشتی، خار چشم دشمنان این انقلاب می‌انداخت که به قول رهبر کبیر انقلاب مظلومانه به شهادت رسید.

جواد بهادری، فرماندار شهرستان نیز در ادامه این مراسم ضمن تسلیت و با ابراز تاسف از این ضایعه دردناک و تسلیت به مقام معظم رهبری و ملت ایران، گفت: اخلاق‌مداری و درمیان مردم بودن از ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور شهید بود تا جایی که بین ایشان و مردم فاصله‌ای نبود و هنگام رو به رو شدن با مردم متواضع بود و با خوش‌رویی از آنها استقبال می‌کرد.  

 بهادری با اشاره به خصوصیات شخصیتی شهید رئیسی افزود: عملیاتی کردن منویات رهبری، شجاعت، پیگیری موضوعات و مطالبات، محرومیت زدایی و حضور در بین مردم علی الخصوص قشر محروم از دغدغه‌های ایشان بود و به سید محرومان زبانزد خاص وعام بودند.

فرماندار سملقان به سفرهای استانی رئیس‌جمهور فقید اشاره و بیان داشت: بسیاری از مدیران ارشد، در اتاق‌هایشان تصمیم می‌گیرند ولی این مرد بزرگوار با بازدید میدانی از مناطق مختلف کشور، با دردها و مطالبات واقعی آشنا می‌شد و با پشتکار و برنامه‌ریزی جلسات کارشناسی و تصمیم‌گیری را برگزار می‌کرد.

بهادری به اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در زمان مدیریت ایشان اشاره کرد و یادآور شد: ایشان گامی‌های بزرگ در ارتقاء شاخص‌های توسعه در مناطق کم‌برخوردار و رسیدن به توازن کشوری برداشت.

وی با تاکید بر مجاهد، شجاعت و انقلابی بودن رئیس جمهور در سیاست خارجه و تعامل با دیگر کشورها افزود: ایشان سیاست خارجی هوشمندانه‌ای را با همراهی وزیر خارجه مؤمن و انقلابی خود شهید امیرعبداللهیان در راستای به رخ کشیدن اقتدار نظام و ملت شریف ایران پیش بردند و توانستند هماهنگی کاملی میان صحنه دیپلماسی و میدان ایجاد کنند.  

فرماندارسملقان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مسیر خدمت به مردم و ایستادگی در سنگر ارزش‌های انقلاب اسلامی پابرجاست و باید به این مشیت الهی تن در داده و زمینه پیشرفت و توسعه کشور را با تکیه بر نیروهای انقلابی، جهادی و توانمند فراهم کرد و امیدواریم در قالب این برنامه بتوانیم ادای دینی را به خادم الرضای ایران زمین خادم ملت ایران به جای آورده باشیم.

انتهای خبر/ص

0 نظر

ارسال نظرات