در حال بارگذاری
مدیرکل راهداری استان خبر داد:

جابه‌جایی ۵۰۰ هزار نفر با ناوگان عمومی خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بیش از ۵۰۰ هزار نفر طی بهار امسال با ناوگان عمومی مسافربری خراسان شمالی، درون و برون استان جابه‌جا شدند.

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، سعید سبحانی گفت: جابه‌جایی مسافران با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سه ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش‌یافته است. 

وی افزود: برای حمل مسافران به نقاط مختلف استان و کشور ۶۰ هزار و ۶۹۳ سفر انجام شده که نسبت به بهار سال قبل ۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

این مسئول اظهار کرد: در این مدت ۷۴.۴ درصد مسافران، درون‌استانی و ۲۵.۶ درصد برون‌استانی سفر کرده‌اند.

سبحانی ادامه داد: ۵۶.۷ درصد مسافران توسط مینی‌بوس، ۲۲.۷ درصد با سواری کرایه عمومی و ۲۰.۷ درصد توسط اتوبوس جابه‌جا شده‌اند. 

وی گفت: ۳۸ شرکت مسافری با هزار و ۳۰۴ راننده و ۸۲۳ دستگاه ناوگان شامل ۱۴۴ دستگاه اتوبوس، ۲۴۹ دستگاه مینی‌بوس و ۴۳۰ دستگاه سواری کرایه عمومی به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند. 

سبحانی اضافه کرد: مسافران می‌توانند انتقادات و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط با تخلف شرکت‌ها، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود. 

انتهای خبر/ رحمانی 
 

0 نظر

ارسال نظرات