در حال بارگذاری
مدرس سواد رسانه کشوری:

تولیدات مجازی بر قلب‌ها اثر می‌گذارد

شماره خبر : 3021 - https://asreatrak.ir/short/eqrX1

مدرس سواد رسانه کشوری گفت: محتواهایی که در فضای مجازی تولید می‌شوند ابتدا بر ذهن سپس در رفتار و در نهایت بر قلب انسان اثر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حسین عرب‌اسدی ظهر امروز در نشست فعالان فضای مجازی خراسان شمالی، اظهار کرد: کسانی می‌توانند شبکه بسازند که بتوانند مهارت ارتباط گیری و ارتباط دهنده داشته باشند.

وی اثرگذارترین انسان‌ها را فرستنده اطلاعات دانست و افزود: رهبران تشکیلاتی باید پرسوکت، فرستنده و خودبنیاد باشند.

مدرس سواد رسانه کشوری گفت: مهم‌ترین اشکال و نقض در فضای مجازی ارسال مطالب آماده است و منفعلانه‌ترین فعالیت در فضای مجازی نیز دریافت کردن محتوا بدون کنش است.

عرب‌اسدی مسیر ارسال و دریافت پیام بر ذهن مخاطب در فضای مجازی را اینگونه شرح داد: انتقال پیام، اثر بر مخاطب، کنش گرفتن از مخاطب، تکرار و در نهایت تغییر در سبک نگرشی مخاطب است.

این مدرس سواد رسانه توضیح داد: کسی می‌تواند مهارت در شبکه‌سازی داشته باشد که توانایی تولید پیام، اثر بر مخاطب داشته و بر سبک مخاطب اثر بگذارد.

وی ادامه داد: نقطه محوری در اثرگذاری بر انسان، قلب است که درحال حاضر تولیدات بلاگرهای فضای مجازی به سمت این هدف رفته است.

عرب‌اسدی با بیان اینکه تولیدات مجازی بر قلب‌ها اثر می‌گذارد، گفت: هدف در تشکیلات فضای مجازی تولید محتوايي است که بتواند ابتدا بر ذهن سپس رفتار و در نهایت بر قلب تاثیر بگذارد.

این مدرس سواد رسانه گفت: هیچ تشکیلاتی بدون هدف صورت نمی‌گیرد و رکن اصلی آن هدف است.

وی به رکن و ویژگی دوم تشکیلات اشاره کرد و گفت: رکن دوم در تشکیلات اعضا و نفرات تشکیلات هستند، ابتدا پیام را صادر می‌کنید تا ببینید چند نفر با شما همسو و همراه خواهند بود.

عرب‌اسدی ادامه داد: ممکن است نفراتی عضو شبکه شما شوند که با کمک او محتوایی را بتوان تولید کرد تا به هدف نزدیک شد، ویژگی فرد جذب شده این است که هم هدف باشد نه هم فکر.

این مدرس به ویژگی سوم جذب مخاطب در تشکیلات اشاره کرد و توضیح داد: نظم ویژگی سوم است که باید در تشکیلات باشد و لازمه آن است‌، یعنی تقسیم کار بین اعضا متناسب با اهداف صورت گیرد.

انتهای خبر/ دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات