در حال بارگذاری

برگی از زندگی شهید سید مصیب لنگری

شهید سید مصیب لنگری تاریخ ۱۹ فروردین‌ماه سال۱۳۴۶ در بجنورد متولد و در عملیات کربلای ۴مورخه ۴ دی‌ماه ۱۳۶۵ در محل شلمچه به فیض شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، شهید سید مصیب لنگری تاریخ ۱۹ فروردین‌ماه سال۱۳۴۶ در بجنورد متولد شد.

شهید سید مصیب عاشق امامان بود و همیشه در کارها به اهل بیت(ع) متوسل می‌شد و نسبت به واجبات دینی سخت گیری زیادی داشتند. او واقعا عاشق خدا بود. وقتی نماز می‌خواند اصلا انگار در این دنیا نبود. خیلی وقتها می‌دیدم سر نماز گریه می‌کند. شهید واقعا پاک بود و با اخلاص تمام کارها را انجام می‌داد

قبل از انقلاب که سن زیادی نداشت و بچه بود اما بعد از انقلاب فعالیت‌های زیادی داشت، بیشتر وقتش را در پایگاه بسیج می‌گذراند و خیلی وقتها هم بسیجی‌ها را به نماز جمعه می‌برد و در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کرد.

شهید سید مصیب در عملیات کربلای ۴مورخه ۴ دی‌ماه ۱۳۶۵ در محل شلمچه، جاده مشهد صبوری در گردان نصرالله گروهان اخلاص دسته یک از لشگر ۵نصر شرکت داشت.

او که از ناحیه شش و پایین قلب بر اثر اصابت ترکش مجروح شده و پایبند به مدت چهار شبانه روز در آب و نیزارها بود که بر اثر خونریزی زیاد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات