در حال بارگذاری
مدیرکل حفظ آثار خراسان شمالی خبر داد:

برگزاری 1000 برنامه در خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از یک هزار برنامه در قالب ۵۰ عنوان توسط دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی عصر اترک، مهدی الهی‌راد در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت سالروز عملیات فتح خرمشهر، اظهار داشت: عملیات فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس کشور است که با انجام سلسله عملیات‌هایی به جهانیان ثابت کرد انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که در باورهای عمیق این ملت ریشه دارد.

وی عملیات بیت‌المقدس را یکی از عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس دانست و افزود: وحدت میان مردم و نیروهای مسلح بود منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

الهی‌راد تصریح کرد: بسیاری از کارشناسان معتقدند دفاع مقدس به دو مرحله قبل از آزادسازی و بعد از آزادسازی خرمشهر تقسیم می‌شود که باید دستاوردهای این عملیات به‌درستی برای نسل جوان تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: شعار امسال برنامه گرامیداشت سوم خرداد «در راه قله‌ایم» است که از تمامی رسانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها می‌خواهیم این شعار در جامعه برجسته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی بیان داشت: امروز مردم شاهد تحقق «وعده صادق» بودند و آن، یکی از خرمشهرها بود.

وی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت سوم خرداد برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از یک هزار برنامه در قالب ۵۰ عنوان توسط دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود. 

الهی‌راد در ادامه افزود: برگزاری یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، رونمایی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس، عطرافشانی مزار شهدا، رونمایی از پوستر یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

انتهای خبر/ی

برگزاری 1000 برنامه در خراسان شمالی

0 نظر

ارسال نظرات